انتقاد مردم از آشوبگری در تظاهرات علیه پلیس فرانسه

مردم شهر بوبینی فرانسه از آشوبگری در تظاهرات علیه پلیس این کشور انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساکنان شهر آشوب زده بوبینی در فرانسه، از اعمال خشونت و تخریب اموال عمومی در تظاهرات معترضان به رفتار تبعیض آمیز پلیس انتقاد کردند. به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، تظاهرات آرام روز شنبه مردم در بوبینی رنگ و بوی شورش به خود گرفت و این مسئله به تیتر اخبار تمامی رسانه های فرانسه مبدل شد.

صدها نفر برای اجرای عدالت در حق تئو، مرد جوانی که در جریان کنترل مدارک شناسایی اش در ماه فوریه توسط پلیس مورد خشونت قرار گرفت، تظاهرات کردند. اما تظاهرات خیلی زود به خشونت گرایید.

گزارشگر این شبکه گفت: در این تظاهرات شیشه ایستگاه های اتوبوس جاده ای شکسته شدند. خودروها به آتش کشیده شدند و ساختمان های اداری خسارت دیدند. آثار خشونت های تظاهرات دیروز، روز یکشنبه در بوبینی قابل مشاهده است.

معاون شهرداری در بوبینی این وضع را نگران کننده خواند. معاون شهردار از خسارات وارده به اموال عمومی از جمله خسارات به وسایل حمل و نقل عمومی سخن به میان آورد. گزارشگر گفت: معاون شهردار مطمئن است که آشوب گران از خارج شهر به بوبینی آمده بودند.

شمار زیادی از جوانان ساکن در بوبینی به دعوت تشکل های محلی برای نظافت شهر و پاک کردن آثار برجای مانده از تظاهرات وارد عمل شدند. گزارشگر ادامه داد: مادر یک خانواده در بوبینی خشونت ها در تظاهرات را غیر قابل قبول خواند.

وی در سخنانی، وارد آوردن خسارت به اموال عمومی را نادرست خواند. گزارشگر افزود: سی و هفت نفر در جریان تظاهرات شنبه که در ابتدا در نهایت آرامش در برابر دادگستری آغاز شد، بازداشت شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار