حمایت 29 درصدی مردم انگلیس از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ

بیش از یک سوم مردم انگلیس با سیاست‌های مهاجرتی رئیس‌جمهور آمریکا موافق هستند.

حمایت 29 درصد مردم انگلیس از سیاستهای مهاجرتی ترامپبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ جدیدترین نظرسنجی مرکز پژوهشی کامرس (ComRes)در انگلیس نشان می دهد بیش از یک سوم از مردم این کشور با دستور اجرایی دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا موافق هستند و از آن حمایت می کنند.

در این نظرسنجی که بیش از 2 هزار نفر در آن شرکت کرده اند، 50 درصد از شرکت کنندگان با اجرای چنین سیاستی در انگلیس مخالف هستند. این در حالی است که 29 درصد شرکت کنندگان با حمایت از سیاست مهاجرتی ترامپ، اجرای چنین قانونی در انگلیس را ضروری می دانند.

نظرسنجی کامرس در حالی انجام شده است که بیشتر مردم انگلیس با برپایی تظاهرات مخالفت خود را با سفر ترامپ به این کشور اعلام کرده اند. دونالد ترامپ در پاسخ به دعوت ملکه انگلیس، قرار است ماه ژوئن به این کشور سفر کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طبق دستور اجرایی که مقابله با ورود تروریسم به آمریکا نامیده می شود ورود پناهجویان به این کشور به مدت 4 ماه ممنوع کرد و صدور ویزای مهاجرتی و غیرمهاجرتی برای شهروندان کشورهای سوریه، عراق، ایران، یمن، سودان، سومالی و لیبی را به مدت 90 روز متوقف کرد. این حکم در پی اعتراضات گسترده از سوی دادگاه فدرال واشنگتن به حالت تعلیق درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار