راستگو در راهپیمایی 22 بهمن؛

مسئولان با خدمت رسانی مناسب هرگونه نیرنگ دشمن را خنثی سازند

عضو شورای شهر تهران گفت: مسئولان باید با خدمت رسانی مناسب، عمل به تکالیف واگذار شده و حرکت در مسیر انقلاب ضمن ممانعت از هرگونه دلسردی و تقویت نقش مردم هرگونه خدعه و نیرنگ دشمن را خنثی سازند.

مسئولان با خدمت رسانی مناسب هرگونه نیرنگ دشمن را خنثی سازندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع سازمان‌های مردم نهاد، حضور مردم در راهپیمایی امسال را بسیار پررنگ عنوان کرد و اظهارداشت: امام خمینی(ره) با تکیه بر این قدرت توانستند نظام جمهوری اسلامی ايران را بنيانگذاری کرده و انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی نقش تشکل های مردمی در پيروزی انقلاب اسلامي ايران را بی بدیل دانست و افزود: حضور خودجوش نیروهای مردمی و همراهی تمامی آحاد جامعه با رهبری متفکر، تاریخی را رقم زد که پس از گذشت سی و هشت سال هنوز از آن به عنوان نمونه و الگو یاد می شود.

رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ايران به پشتوانه امام خميني (ره) روح بيداری را در تمامی مسلمانان و آزادیخواهان زنده ساخت، تاکید کرد: تاثیر انقلاب اسلامی ايران در بيداری جهان اسلام و دنيای غرب و شرق مسئله ای غیر قابل انکار است و آمریکا و دیگر گزاف گویان غرب و شرق باید پیش از هر تصمیم برای ایران این مسئله را برای خود یادآوری کنند. 

وی حضور پرشور اقشار متعدد مردم در راهپیمایی هرساله 22 بهمن را بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری دانست و گفت: حضور منسجم و متحد مردم در تمامی عرصه ها بیانگر آن است که در دفاع از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب کوتاه نخواهند آمد که البته مسئولان باید با خدمت رسانی مناسب، عمل به تکالیف واگذار شده و حرکت در مسیر انقلاب ضمن ممانعت از هرگونه دلسردی و تقویت نقش مردم هرگونه خدعه و نیرنگ دشمن را خنثی سازند.

راستگو در ادامه به فعالیت تخصصی سازمانهای مردم نهاد اشاره کرد و گفت: تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره به واگذاری کار به مردم بوده و بر این اساس باید بیش از پیش زمینه را برای حضور این تشکلهای مردمی و غیر انتفاعی فراهم ساخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار