هشدار مقامات ارشد امنیتی آمریکا به کاخ سفید درخصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا به کاخ سفید در خصوص درج نام سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه‌های تروریستی هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست امروز اعلام کرد مقامات ارشد دفاعی و امنیتی آمریکا در خصوص درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی به کاخ سفید هشدار داده اند.

طبق اعلام این روزنامه، مقامات ارشد اطلاعاتی و دفاعی اعلام کرده اند این مسأله می تواند نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و نیز عملیات کنونی علیه گروه تروریستی داعش را با تهدید مواجه کند. 


هشدار مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا به کاخ سفید در خصوص درج نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی

این روزنامه همچنین به نقل از برخی مسئولان دولت ترامپ که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد در حالی که کاخ سفید خود را برای صدور فرمان اجرایی درباره نیروهای سپاه پاسداران ایران آماده می کند، مقامات ارشد اطلاعاتی و دفاعی در روزهای گذشته از این مسأله ابراز نگرانی کرده اند.

در هشدار آنها آمده است: تروریستی خواندن سپاه پاسداران، مبارزه با داعش را در عراق و سوریه تحت الشعاع قرار داده و به نوعی سوء استفاده از قانونی است که هدف اولیه آن "تحریم نهادهای دولتی" نیست.

روز چهارشنبه رسانه های خبری از طرح دولت ترامپ در خصوص درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی خبر داده بودند. خبرگزاری رویترز و روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه به نقل از برخی مقامات آمریکایی اعلام کردند دولت ترامپ در حال بررسی طرحی در خصوص درج نام سپاه پاسداران و گروه اخوان المسلمین در فهرست گروه های تروریستی است.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
fj
۱۰:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
حضرت علی فرمودند:روزی خواهد آمد که چیزی پنهان تر از حق و آشکار تر از باطل نیست.
خانم کلینتون در کتاب خاطرات خود گفت که ما با همکاری کشور های عرب منطقه در پی ایجاد گروه (تروریستی) داعش بودیم.
اگر فقط یه نفر تروریسته اون فقط ایالات متحده است،دجال آخرالزمان
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
ای بابا هی. وزیر امور خارجه و دولت محترم تصمیم ندارن یه جواب حسابی به این مردک بدن؟! چرا ایران هم سازمان سیا رو که در معنای واقعی کلمه تروریستی هستش رو تروریستی اعلام نمیکنه؟ به والله جواب این ترامپ احمق داده نشه پس فردا شاخ میشه برای ما.
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۰۸:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
جناب روحانی ! ببین داری با کیا به توافق هسته ایی میرسی و پای میز مذاکره مینشینی . با کسانی که خودشون کثیف ترین تروریستند و تروریست پرورند ولی برادران حزب الهی سپاه رو جز تروریست ها میدونند . ننگ بر ذات پلید امریکا که روز به روز بر پلیدیشان می افزایند
Iran (Islamic Republic of)
Smaeil
۰۰:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه....
مرگ بر امریکا حرف حقه....
و هر چی بیشتر میگذره حق بودنش...
بیشتر مشخص میشه....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
دیگرهمه میدانندکه تنهادشمن تروریستهادردنیاسپاه پاسداران است وآمریکا مادرتمام تروریستهای عالم است
Iran (Islamic Republic of)
عقیل عابدی از اصفهان چادگان روستای حجت اباد
۲۲:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
امریکایی ها از موشک های ارش کمان گیر که از سرزمین رستم دیو کش بلند خواهد شد و مرز ایران در امریکا مشخص خواهد کرد هراسی دارند.ای پهلوانان ای قهرمانان ای دلیران سرزمین رستم،سهراب ،ارش ، سیاوش، باکری ،باقری ، همت،چمران تا زمانیکه سایه و رهنمود های پیشوایمان حضرت اقا امام خامنه ای داریم نگران شیطان شیطان صفت ها نباشید فقط کافیست امر به جهاد کند خواهند دید کاخ سفید را به کاخ سیاه تبدیل خواهیم کرد.انشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
نظام امریکا ترورست هستند مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۲۱:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
فردادرراهپیمایی ۲۲بهمن،دهن این یاوه گوی هرزه ی اشغالگر...بایدبسته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
یکی نمیگه این الاغها و فیلها چرا برای دنیا تعیین تکلیف میکنن؟
Germany
فرهاد
۲۰:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
همه همه جا به همه زبانها نیز ترجمه کنید و بگوید آمریکا خود تروریست است
Germany
لللنا
۲۰:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
هشدار مقامات ارشد امنیتی آمریکا به کاخ سفید درخصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۱۹:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
این یاوه گویی هاناشی از ضعف آمریکا ودولتمردان امریکایی می باشد در مقابل سپاه پاسداران مقتدر وعزیز ما ، شکی نیست سپاه قدرتمند ومردمی ما با حمایت تمام وکمال ما مردم ایران وبا امر ولایت هر جاوهرکجا که اقتضا کند گور امریکایی ها را میکند
Iran (Islamic Republic of)
علی محقق
۱۹:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
خودکشورامریکابزرگترین تروریست جهان است ازجلاد های صهیونیصتی وسعودی حمایت میکنندمرگ برآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
عطا غلامی معلم بازنشسته ازشیراز
۱۷:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
اینهافرق نهادنظامی دولتی وگروه رانمی دانند ساقط کردن هواپیمای مسافری ایران کشتار مردم غزه فلسطین لبنان عراق سوریه یمن افغانستان وسایر مسلمین جهان کار انهاست حالا می گویندشماتروریست هستید مرگ برامریکاوانگلیس
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
باید هم امریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود سپاه سرفراز و حزب الله عزیز و انصار الله یمن را در لیست گروههای تروریستی خود قرار دهند و نام کثیف منافقین روسیاه را از آن حذف کند ؛ نیاز به استدلال برای نقد مطلب نیست قضیه برای همه روشن است اصلا" دلیل اصلی خصومت آمریکا با ایران همین واقعیت است که ایران چرا در مقابل جریان آشوبگر تروریستی ایستاده و مثل آل سعود حاضر نیست برای خوش رقصی برای آمریکا و اسرائیل کشور و مردم مظلومی مثل یمن را به آتش و خون بکشد و بر عکس از حقوق آنها دفاع می کند ؛ آمریکا خودش هم می داند که جز مشتی ذلیل و دریوزه ؛ این رویکرد شیطانی را نمی پذیرند و فقط کسانی حاضرند این چرندیات آنها را بپذیرند که می خواهد چند روزی در آخور آنها بچرند و نیاز های شهوانی خود را ارضاء کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
ازقدیم گفتند:کلوخ انداز را پاداش سنگ است. جلوی این دیوانه اگه کم بیاریم وحشی ترمیشه،جواب هرحرکت تندش رو با پاسخی تندتر باید داد،این مردک مالیخولیایی هنوز نیومده همه دنیارو داره درگیرمیکنه،مطمنیم که دولتمردانمان هوشمندترازاین هستندکه تحت تاثیرحرفها واعمال این کریزی واشنگتن نشین قراربگیرند،دست از پاخطاکنه وحماقتی علیه ما مرتکب بشه بقول اقای ولایتی بیچاره اش می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
ترامپ به فکر قرصهای اعصاب خودش باشد اوازکودک پنج ساله مامیترسد نه به فکر سپاه که آبروی منطقه است
Iran (Islamic Republic of)
مخدومی
۱۵:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
عجب کی به کی میگه تروریست. مرگ برآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر امریکای جنایت کار
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
رژیمی که خود تروریسم دولتی است نمی تونه دیگران رامتهم کند.آمریکای جنایتکاروحشی فکری بحال رژیم سعودی ورژیم امارات کند که هرسه رژیم دستشان به خون مردم منطقه آلوده است.
آخرین اخبار