همه می آییم؛

جعفری دولت‌آبادی: امسال، راهپیمایی 22 بهمن حساسیت ویژه‌‎ای دارد/ همه باید دین خود را به اسلام ادا کنیم

دادستان تهران گفت: راهپیمایی امسال در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی حساسی برگزار خواهد شد.

جعفری دولت‌آبادی: امسال، راهپیمایی 22 بهمن رنگ و بو و حساسیت ویژه‌‎ای دارد/ همه باید دین خود را به اسلام ادا کنیمعباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شرایط برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن امسال، گفت: باید به طور جدی‌تر و قوی‌تر به حضور امسال مردم نگاه کرد.

وی افزود: شما ببینید ایران اسلامی در وضعیت حساس تاریخی قرار دارد و مواجه با بسیاری از کج‌فهمی‌ها و تفکران افراطی است. اخیراً رییس جمهور آمریکا زبان به گستاخی گشوده و خود را در حد و اندازه اظهار نظر در مورد ایران دانسته است اما باید به او ثابت شود که کمترین خللی در اراده مردم ایران اسلامی نسبت به آرمان ها و ارزش هایی که برای آن ها انقلاب کرده و خون داده است ایجاد نشده است.

دادستان تهران اضافه کرد: اظهارات رییس جمهور آمریکا و همکیشان و همفکرانش البته برای ملت و کشور ما تازگی ندارد و آن‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زبان به رجزخوانی باز کرده‌اند اما این اظهارات را نباید جدی گرفت.

جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: امسال مردم ایران اسلامی با انسجام بیشتر و با مشت محکم‌تر در صحنه حضور خواهند داشت و جواب محکمی به تهدیدها خواهند داد. به نظر می رسد با توجه به شرایط حساس کنونی راهپیمایی امسال رنگ و بو و حساسیت خاص و ویژه ای  دارد و در این وضعیت، این ما هستیم که باید دین خود را به اسلام و نظام و ولایت ادا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.