نوربخش خبر داد

بهره برداری از آخرین نسخه دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان فیاض بخش

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از نخستین دستگاه رادیوتراپی سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان فیاض بخش رو نمایی شد.

حذف دفترچه بیمه در 18 استان کشور/افتتاح آخرین ورژن دستگاه رادیو تراپی در بیمارستان فیاض بخش/ترامپ چهره واقعی سیاست آمریکا را نشان داد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم رونمایی و افتتاح اولین دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی در سازمان تامین اجتماعی که صبح امروز(چهارشنبه) در بیمارستان فیاض بخش برگزار شد، گفت: آمریکا همیشه اهل شعار بود اما ترامپ چهره واقعی سیاست آمریکا را نشان داد و منع ارسال دستگاه های تصویربرداری به ایران نمونه ای دیگر از تحریم های آمریکا است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان فیاض بخش یکی از مراکز درمانی در غرب تهران واقع شده که از 70 سال پیش خدمات رسانی و وظیفه درمان بیماران را برعهده داشته  و 2 سال است  که این بیمارستان بازسازی شده است.

نوربخش عنوان کرد: در 18 استان کشور دفترچه بیمه حذف شده  و این یکی از اقدامات خوبی است که در طرح تحول سلامت صورت گرفته است.

وی در پایان افزود: امروز برای نخستین بار آخرین ورژن دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان فیاض بخش افتتاح شد و به مانند یکسال گذشته سعی کردیم تجهیزات بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار