توقیف 800 قبضه اسلحه گرم در انگلیس

پلیس انگلیس از توقیف بیش از 800 سلاح گرم در طی عملیات یک ماهه مقابله با تروریسم در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه تلگراف، بیش از 800 قبضه اسلحه گرم در عملیات ویژه بوسیله پلیس مقابله با تروریسم و نیروهای آژانس جرائم ملی انگلیس توقیف شد. در این عملیاتِ یک ماهه همچنین 300 مظنون بازداشت شدند. 

در میان سلاح های توقیف شده 200 تفنگ دستی، دو مسلسل خودکار، یک مسلسل دستی، 11 تفنگ تهاجمی و بسیاری مهمات دیگر  دیده می شود.

سال گذشته پلیس انگلیس اعلام کرد: به منظور مقابله با افزایش آمار تیراندازی در انگلیس، هر کس اطلاعاتی در خصوص اشخاصی که سلاح های غیرقانونی حمل می کنند در اختیار ما قرار دهد، جایزه دریافت خواهد کرد. 

در حالی که بسیاری از حملاتی که در انگلیس انجام می شود با اسلحه بوده است، برخی مقامات این کشور هشدار دادند که تروریستها ممکن است این اسلحه ها را از باندهای تبهکار بگیرند و سپس حمله ای مشابه بروکسل یا پاریس در این کشور انجام دهند.

معاون آژانس جرایم ملی که مسئولیت این عملیات را بر عهده داشت، اعلام کرد: "این عملیات که در سراسر انگلیس انجام شد، نتایج خوبی به دنبال داشت. ما توانستیم سلاح های غیرقانونی زیادی را توقیف و مجرمان بسیاری را بازداشت کنیم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار