ارومیه؛

بازدید دانش آموزان از حمام تاریخی شیخ سلماس

همزمان با ایام الله دهه فجر ؛ فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند سلماسی از این حمام تاریخی بازدید کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ باهمکاری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سلماس و هم چنین اداره آموزش و پرورش این شهرستان ، نمایشگاهی از آثار فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند صنایع دستی در محل بنای تاریخی حمام شیخ سلماس همزمان با ایام الله دهه فجر برپاشده است .

براساس این گزارش مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ظهر امروز ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت : مایه خرسندی است که فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سلماس در زمینه صنایع دستی فعالیت داشته و آثار خوبی را برای این نمایشگاه آماده کرده اند .

وی تصریح کرد : همکاری و تعامل دستگاهها می تواند استعدادهای بالقوه افراد مختلف را درزمینه های گوناگون من جمله گردشگری ، صنایع دستی و حفاظت از آثار تاریخی بالفعل نماید .

در این بازدید موسی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس و تعدادی از معاونین و مدیران مدارس فنی و حرفه ای این شهرستان نیز حضور داشته و توضیحات لازم را درخصوص هنرمندان و آثار موجود آنها در این نمایشگاه ارائه کردند .

گفتنی است این نمایشگاه در قالب 35 غرفه در رشته های طراحی و دوخت ، چوب ( معرق و مشبک ) ، نمد و گلسازی ، قلاب بافی ، سرمه دوزی ، سنگ دوزی ، گلهای شیشه ای ، مصنوعات چرم ، منجوق دوزی و شمع سازی تا 22 بهمن در شیفت صبح برای مدارس و بعد از ظهرها از ساعت 14 الی 18 برای عموم علاقه مندان در محل حمام تاریخی شیخ سلماس دایر می باشد .

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.