اهواز؛

استفاده از نظرات مردم در مدیریت کشور

استاندار خوزستان هر کدام از نظرات و انتقادات سازمان های مردم نهاد باعث خوشحالی من و چراغ راهی برای مدیریت استان است.و

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی ،استاندار خوزستان گفت: همیشه فاصله بین مردم و دولت ها وجود دارد ولی سمن ها ( سازمان های مردم نهاد) با فعالیت مناسب می توانند این فاصله را پر کنند.

وی اظهار کرد: خوشحال و خوشبختم از اینکه خداوند توفیق افتتاح خانه سازمان های مردم نهاد را به ما داد و قطعا بارقه امید و خیری برای این سازمان ها خواهد بود.

غلامرضا شریعتی افزود: هرچه بیشتر برای این سازمان ها مردم نهاد وقت گذاشته و به آنها توجه کنیم و مسائل اولیه آنها را تامین کنیم قطعا در توسعه استان موفق تر خواهیم شد چون صدای مردم برای دولت و حکومت هستند و رابطه صادقی بین مردم، جامعه، دولت و حکومت خواهند بود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همیشه این فاصله بین مردم و دولت ها وجود دارد که باید به نوعی آن را پر کرد. دولتمردان در پیچ و خم کارهای اداری می مانند و مردم نیز مطالبات دیگری دارند که برای احقاق این مطالبات یک رابط باید داشته باشند.

شریعتی بیان داشت: تاسیس سازمان های مردم نهاد باعث شده که کشور و جوامع به نوعی پایه گذاری شود تا حد واسطی برای رعایت ملاحظات سیستم های دولتی باشد.

وی عنوان کرد: هرچه ارتباط محکم تر باشد، قطعا کارشناسانه تر است و از نظرات مردم برای مدیریت کشور بیشتر استفاده می شود. هر کدام از نظرات و انتقادات سازمان های مردم نهاد باعث خوشحالی من و چراغ راهی برای مدیریت استان است.

استاندار خوزستان تاکید داشت: هر وقت که ما را به باد انتقاد بگیرند آن روز خوشحال تر هستم و به هیچ کدام جوابیه نمی دهم تا فضای گفتگو و نقد در استان بیشتر توسعه پیدا کند. قطعا جرات نقد داشتن در این استان نفع بهتری را در پی دارد و باعث رشد و توسعه نیز می شود.

وی در پایان خطاب به اعضای سازمان های مردم نهاد توصیه کرد: سعی کنید اکنون که دیگر محل هم دارید، از آن برای انجام کارهای کارشناسی، عمیق و مطالعات به منظور ارائه اظهارنظرهای کارشناسانه تر استفاده کنید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اساسین
۱۲:۱۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
چرا بدحجابی زیاد شده؟