اصفهان؛

بازدید 15 هزار گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

از ابتدای سال جاری تاکنون 15 هزار گردشگر خارجی از ملیت های مختلف جهان از این امامزاده بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر اجرایی حرم مطهر محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل  امروزدر نشست با خبرنگاران در سالن اجتماعات آن امامزاده با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری مذهبی در کشور افزود: در حال برنامه ریزی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی در کشور را در دستور کار داریم و در این زمینه کارهای خیلی خوبی در حال برنامه ریزی و انجام است.

سید جواد تکیه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده هستیم که همجواری با شهرستان کاشان در این زمینه بی تأثیر نبوده است.

وی از به تصویر کشیده شدن و معرفی آن امامزاده در رسانه ها و سایت های خارجی اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته شاهد معرفی این امامزاده در مجله تراول فرانسه بودیم که این امامزاده را بعنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی کرده بود.

تکیه همچنین از ورود راهنمایان 39 کشور خارجی به این شهرستان در روز سه شنبه خبر داد و تصریح کرد: حضور و بازدید از امامزاده محمد هلال(ع) از برنامه های اصلی حضور این راهنمایان در این شهرستان است که برنامه های مختلفی برای این رویداد فرهنگی ترتیب داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی موزه آستان در چند ماه آینده خبر داد و گفت: در این موزه نسخه های خطی، کتاب های قدیمی و همچنین مجموعه عکس های گذشته تا حال این آستان به نمایش گذاشته خواهد شد.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل امیرالمومنین امام علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.