اصفهان؛

افتتاح مرکز جامع سلامت شهر برزک همزمان با دهه فجر

مرکز خدمات جامع سلامت شهر برزک در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار کاشان طی آیینی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در این آیین اظهار داشت: این طرح مشارکتی با تجهیزات مورد نیاز به منظور ارائه کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم برزک با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سوی خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان اجرا و به بهره برداری رسید.

حمیدرضا مومنیان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای دوهزار و ۱۵۰ مترمربع احداث شده است.

فرماندار کاشان به اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان علیرغم وجود تنگناها، در زمینه بهینه سازی هتلینگ مراکز سلامت از جمله مجتمع بیمارستانی بهشتی و اقدامات شایسته سلامت در روستاها اشاره کرد و افزود: با توجه به طرح تحول نظام سلامت سهم مردم در پراخت هزینه های سلامت کاهش قابل توجهی یافته است.

مومنیان تاکیدکرد: دولت یازدهم دولت جامع و کاملی است که هم در زمینه های داخلی از جمله در حوزه های صنعت، اقتصاد، ورزشی و غیره و هم در حوزه بین الملل با برنامه های استراتژیک توانسته تاکنون کارنامه موفقی از خود برجاگذارد.

وی گفت: دولت سعی کرده بدون انتقال مسائل سیاسی به مردم و بدور از غوغاسالاری و هیاهو و جنجال به حل مشکلات داخلی و خارجی کشور بپردازد و به مرور زمان نتایج و دستاوردهای این تلاش ها را برمبنای تاکیدات رهبری بر اطلاع رسانی، به سمع و نظر مردم برساند.

مومنیان با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری (حفظه الله) از عملکرد دولت در هفته دولت امسال، افزود: هوشیاری و بصیرت مردم که با درایت تمامی مسایل را رصد می کنند، همواره پشتوانه دولت و نظام بوده و امید است بواسطه این درایت شاهد حضور هرچه پرشور تر مردم همیشه در صحنه کشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.