یزد؛

دیدار استاندار یزد با طیّبات،فرهنگی پیشکسوت استان

استاندار یزد با طیّبات فرهنگی پیشکسوت استان دیدار کرد.

 سید محمد میرمحمدی استاندار یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهۀ فجر طیّبات را استادی هدایتگر نام برد و با بیان اینکه هدایتگران نمی‌توانند بدآموز باشند، برای معلّم جغرافیای کلاس یازدهم خود آرزوی تندرستی و توفیق کرد.

میرمحمدی با بیان خاطراتی از معلّم خود، از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تجربه‌های ارزندۀ این فرهنگی پیشکسوت به رشته تحریر درآید تا قابل انتقال به معلمان نسل جدید باشد.

جلیل طیّبات که رئیس کانون بازنشستگان استان نیز بوده است در این دیدار به خاطرات خود در چگونگی تشکیل صندوق قرض‌الحسنه، شرکت تعاونی مصرف و دایر کردن کتابخانه برای بازنشستگان اشاره و تاکید کرد: هر کاری که برای کمک به بندگان خدا باشد ارزشمند است.

وی دربارۀ رسالت معلمی خود گفت: همواره اولویت من در کلاسهای درس دبیرستان این بوده که دانش‌آموزان در این کلاس‌ها درس زندگی بیاموزند.

 استاد طیّبات متولد ۱۳۱٨هجری شمسی و فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای دانشگاه تهران است که پس از فارغ‌التحصیلی و در سال ۱۳۴۰ ابتدا مدت یک‌سال در شهرستان اردکان معلم جغرافیا و ادبیات و پس از آن نیز در یزد معلم جغرافیا بوده است. 

طیّبات از مهر ماه سال جاری به دلیل بیماری پروستات در منزل و تحت درمان پزشکی است.

 سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در دومین روز از ایام الله دهۀ فجر همراه با عباس حیدری مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، احمد شیرزادمدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از پیشکسوتان فرهنگی استان با جلیل طیّبات در منزل وی دیدار و برای این معلّم پیشکسوت آرزوی تندرستی کردند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.