ایران اسلامی قدرت اول منطقه ای در همه عرصه ها

ایران با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب قدرت اول منطقه است.

ایران اسلامی قدرت اول منطقه ای در همه عرصه ها به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سردار سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا دراجتماع بزرگ  رزمندگان استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک گفت: انقلاب اسلامی عزت ، آزادگی و خودباوری را به ملت بزرگ ایران هدیه داد و پیشرفت های علمی، فضایی، نانو ، سیاسی و دفاعی نشان دهنده حرکت رو به جلوی ایران و رسیدن به مرزهای خودباوری و تکنولوژی است.

 فرمانده پیشین سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن از پیشرفت های علمی و عمیق شدن قدرت ایران در منطقه به خشم آمده و قصد دارد با تهدید و تحریم پیشرفت علمی ایران را متوقف کند غافل از اینکه ایران اسلامی بدون نیاز و وابستگی به سمت قله های رفیع پیشرفت در حرکت است.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا در این مراسم شکست اهداف استعمار و استکباری آمریکا و نظام سلطه و عمال خودفروخته منطقه ای آنها را یاد آور شد و گفت : آمریکا و متحدانش قصد داشتند جبهه مقاومت را با براندازی بشار اسد و سوریه تضعیف کنند و با حمایت های همه جانبه از تروریست ها جنایت های هولناکی را در منطقه پدید آوردند اما در برابر جبهه مقاومت محکوم به شکست هستند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی به دشمنی آمریکا با ملت ایران هم اشاره کرد و گفت : این دشمنی دیرین با تغییر قدرت در آمریکا تغییر نکرده و مربوط به رئیس جمهور فعلی یا پیشین نیست و اقدامات اسلام هراسانه رئیس جمهور جدید آمریکا نشان دهنده به بن بست رسیدن نظام سیاسی آمریکا است.     
                                                                                                                                               
وی به اختلاف و شکاف بین اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: کشورهای اروپایی با درک قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی دنباله رو سیاست های آمریکا نیستند و این اختلافات نشان از قدرت ملت ایران است . 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.