واکنش رضایی به محدودیت های مهاجرتی سفر به آمریکا

محسن رضایی گفت: ایرانیان خارج از کشور به هر طریقی که‌ می توانند، به تصمیم ترامپ درباره ایجاد محدودیت سفر به آمریکا اعتراض کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدور فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا درباره محدودیت های مهاجرتی سفر به آمریکا با واکنش های گسترده جهانی مواجه شده است. در همین راستا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این قانون واکنش نشان داد. وی این اقدام دولت ترامپ را جايزه ای به تروریست ها دانست و عنوان کرد: این اقدام نشان می‌دهد ترامپ قصد دوستی با تروریست ها را دارد، نه مبارزه با آنها را.

وی نوشت:
"جايزه ترامپ به تروریسم؛ تصمیم آقای ترامپ در امضای فرمان مهاجرت و ذکر نام ایرانیان در آن كه در مقابل داعش و تروریست می‌جنگند و در مقابل، ذکر نکردن آل سعود که برج‌های دوقلو را منفجر کرد، جایزه‌ای به تروریست‌هاست. این اقدام نشان می‌دهد ترامپ قصد دوستی با تروریست ها را دارد، نه مبارزه با آنها را. این اقدام باید درسی باشد برای برخی از طرفداران آمریکا در کشور. ایرانیان خارج از کشور به هر طریقی که‌ می توانند، به این تصمیم اعتراض کنند."
واکنش رضایی به قانون جدید مهاجرت آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار