سمنان؛

ایجاد 404 شغل پایدار در استان سمنان

امسال در استان404 شغل پایدار با 64 میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان گفت: امسال از سوی صندوق کارآفرینی استان سمنان 171 میلیارد ریال وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد در بخش‌های وام ازدواج، اشتغال و وام ضروری پرداخت شد که رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

ابوالقاسم چتری افزود: در شهرستان سمنان و سرخه 14 میلیارد ریال، در شاهرود 24 میلیارد ریال، در گرمسار هفت میلیارد ریال و در مهدیشهر 7.5 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال پرداخت شده است.

وی به شرایط پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید با بازپرداخت سه تا پنج ساله اشاره کرد و اظهارداشت: امسال 64 میلیارد ریال وام برای ایجاد اشتغال و مشاغل پشتیبان و کارفرمایی و 237 فقره وام ازدواج به میزان 25 میلیارد ریال پرداخت شده است و با مصوبه جدید بانک مرکزی، پرداخت وام ازدواج برای خانواده شهدا به میزان هر نفر 200 میلیون ریال و به بقیه شهروندان 100 میلیون ریال پرداخت می شود.

چتری تصریح کرد: 2 هزار و 70 فقره وام ضروری به ارزش 82 میلیارد ریال از ابتدای سال 95 تا کنون پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید در 31 فروردین 95، گفت: در این سفر به صندوق کارآفرینی و امید توجه ویژه شد به طوری که 20 میلیارد ریال در بخش اشتغال و 2 هزار فقره وام ضروری ازدواج، تا پایان سال 95 با توجه به فرصت باقی مانده پرداخت می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.