تبریز ؛

تاکید بر انجام کارهای بدیع و نو در بزرگداشت دهه فجر

مدیر کل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: انجام کارهای بدیع و نو در بزرگداشت انقلاب ضرورت و اولویت برنامه ریزی های بزرگداشت دهه ی فجر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر کل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت:برگزاری باشکوه جشن های انقلاب ،انجام کارهای بدیع و نو در بزرگداشت انقلاب و آشنا کردن نسل جدید با دستاوردهای انقلاب و زحماتی که برای به بار نشستن آن کشیده شده است ضرورت و اولویت برنامه ریزی های بزرگداشت دهه ی فجر است.

آقای لطیفی در سومین جلسه ی کمیته ی ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری دهه ی فجر انقلاب اسلامی افزود:نسلهای جدید و نوجوانان ما که انقلاب را درک نکرده اند باید بدانند این انقلاب به راحتی به دست نیامده و این استقلال به برکت خون شهدا و در سایه ی شکنجه ها و تبعید و ایثار انقلابیون و آسیب های روحی و جسمی بزرگان انقلاب حاصل شده است.

وی گفت:رسانه ها زبان گویای نظام هستند و باید تلاشهایی را که در نظام برای خدمت به مردم ،نظام ،دین و قرآن انجام میگیرد در جامعه اطلاع رسانی شود تا با بیان شفاف و صحیح این خدمات در جامعه امید ،سرزندگی و نشاط ایجاد شده و مردم به نظام علاقه مند و دلگرم شوند.

رئیس کمیته ی ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری دهه ی فجر انقلاب اسلامی افزود:هم افزایی و استفاده از تجارب و ایده های یکدیگر بین رسانه ها در حفاظت از ارزشهای انقلاب و دستاوردهای آن مؤثر و با اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت:جانفشانی در راه ارزشها در تاریخ ما ریشه دار است و تاریخ ما مشحون از صحنه های فداکاری است.

آقای محمد پور افزود: اگر این ایثارها ،قبول رنج و درد و شکنجه های استبداد شاهی نبود شاید انقلاب اسلامی به این شکل به دست ما نمی رسید.

وی گفت:انقلاب اسلامی یک حرکت عظیم بود که در سبک زندگی مردم اتفاق افتاد و امیدواریم با تبیین ارزشهای امام و انقلاب تداوم بخش این آرمان ها باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از رسانه ها نیز خواست با نقد منصفانه در زمینه ی عملکرد مدیران و بیان واقعیات در خدمت رسانی به مردم مسئولان نظام را در این امر یاری کنند.

این جلسه مصوباتی نیز داشت:تشکیل میزگرد و بررسی نقش رسانه ها قبل و بعد از انقلاب،گفتگوی صریح و صمیمانه با مسئولان و انقلابیون در رسانه ها،ایجاد کانال های تلگرامی با محتوا در زمینه ی انقلاب و ارزشهای آن ،انتخاب 38 مدرسه  و 38 روستا به عنوان پایلوت در استان برای برگزاری جشن های انقلاب ،تهیه ی فهرستی از خانواده های شهدا برای استفاده ی رسانه ها،تبیین وظایف هر کمیته و ارتباط دادن هر کمیته با یک خبرگزاری برای تشریح عملکرد اعضای آن،معرفی 38 بانوی موفق ،برگزاری مسابقات عکس و خاطره ی انقلاب بین رسانه ها و برگزاری نشست های خبری با مسئولان و انقلابین از جمله ی این مصوبات بود.

اتمام خبر / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.