مشهد؛

نمایش 178 اشیا منحصر به فرد و نفیس در موزه بزرگ خراسان

معاون میراث فرهنگی کشور گفت: اشیانمایشگاه 14قرن تاریخ و هنر ایران از مخازن موزه های سراسر کشور جمع آوری شده و امانت به موزه بزرگ مشهد جهت برگزاری نمایشگاه ارائه شده است.

نمایش 178 اشیا منحصر به فرد و نفیس در موزه بزرگ خراسان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن طالبیان گفت: میراث فرهنگی در راستای مشهد 2017 نمایشگاه 14قرن تاریخ و تمدن ایران اسلامی و خراسان رضوی را به منظور آشنایی کشورهای اسلامی با تاریخ و فرهنگ و هویت مردم ایران برگزار می کند.

وی افزود: نمایشگاه 14قرن تاریخ و هنر ایران که در موزه بزرگ مشهد افتتاح خواهد شد شامل اشیا منحصر به فردی است که بسیاری از انها تاکنون نمایش داده نشده اند این نمایشگاه شامل 178 اشیا منحصر به فرد و نفیس است.

طالبیان خاطرنشان کرد: تاکنون نمایشگاهی با این محتوا نداشتیم در کشور و خوشبختانه آماده سازی این نمایشگاه در موزه بزرگ در حال انجام است.

نمایشگاه نفیس ترین آثار موزه ای 14قرن تاریخ و هنر ایران و خراسان رضوی همزمان با مراسم افتتاحیه مشهد پایتخت کشورهای جهان اسلام از5 بهمن ماه به مدت 6ماه در موزه بزرگ خراسان واقع دربوستان کوهسنگی به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.