مشهد؛

شناسایی ۷۲۰ هزار میلیارد ریال پروژه قابل سرمایه گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون 720 هزار میلیارد ریال پروژه قابل سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در این استان شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است.

شناسایی ۷۲۰ هزار میلیارد ریال پروژه قابل سرمایه گذاری در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی مروج الشریعه در حاشیه برپایی نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد افزود: این پروژه ها با کمک 28 فرمانداری خراسان رضوی مورد مطالعه قرار گرفته و به صورت بسته های سرمایه گذاری تهیه شده است.

وی گفت: در فرمانداری هر شهرستان با توجه به ظرفیت های آن منطقه تلاش شده است دو بسته سرمایه گذاری تهیه و معرفی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی این استان را دارای ظرفیت های قابل توجه صنعتی، معدنی و گردشگری و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری دانست و افزود: وجود دو منطقه ویژه اقتصادی در سرخس و دوغارون، 720 معدن به ویژه معادن غنی سنگ آهن، میزبانی سالانه 27 میلیون زائر، وجود راه آهن، فرودگاه، پایانه ها و بازارچه های مرزی و ظرفیت های صنعتی بسیار از مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه به شمار می روند.

مروج الشریعه گفت: متاسفانه بخش عمده ای از سرمایه گذارها در تهران متمرکز شده است و جذب آنها برای استان روند خاصی را دارد.
وی گفت: برپایی نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد که شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور در آن حضور دارند بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان به آنها است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: وجود نمایشگاه مزبور ایجاد انگیزه برای سرمایه گذارها و صاحبان حرف و مشاغل است تا مشارکت بیشتری در بهره برداری از ظرفیت های بالقوه خراسان رضوی داشته باشند.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار