کرمان؛

مواظب کلاهبرداران در فصل برداشت محصول باشید

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: کشاورزان از واگذاری محصولات خود به افراد ناشناس به طور نسیه و همچنین بدون اخذ مدارک معتبر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب سالاری با اشاره به فصل برداشت محصول در شهرستان های جنوبی استان کرمان گفت:کشاورزان از واگذاری محصولات خود به افراد ناشناس به طور نسیه و همچنین بدون اخذ مدارک معتبر خودداری فرمایید زیرا در سال های اخیرپرونده های زیادی در محاکم قضائی با عنوان کلاهبرداری از کشاورزان به ثبت رسیده است..

این مقام قضائی تصریح کرد: صاحبان بار و رانندگان در زمان بارگیری محصولات کشاورزی شخصا و یا با افراد قابل اعتماد بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد مخدر در بین بار جلوگیری بعمل آید.

سالاری تاکید کرد:مسئولان باربریها پس از احراز هویت کامل متقاضی و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت ملی اقدام به صدور بارنامه نمایند و مشخصات کامل و آدرس و تلفن متقاضی را در آن درج نمایند.

وی ادامه داد:مسئولان باربری ها بایستی رانندگان کامیون ها را توجیه تا در زمان بارگیری از ابتدا تا انتها در محل حاضر و بر نحوه بارگیری نظارت نمایند.

دادستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه امنیت پایداری در سطح شهرستان وجود دارد افزود:این شهرستان ازظرفیت های بالایی برخوردار است و امیدواریم با همت مسئولان و جوانان تحصیل کرده این شهرستان شاهد رشد وپیشرفت در این شهرستان باشیم

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:ضرورت دارد در راستای پیشگیری از وقوع جرم،مسئولان باربرها فضای داخل و درب ورودی باربری ها را به دوربین های مدار بسته مجهز نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.