ارومیه؛

تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین مدیریت شیلات و آبزیان و بانک کارآفرین امید

تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین مدیریت شیلات و آبزیان و بانک کارآفرین امید در آذربایجان غربی منعقد شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت : براساس این تفاهم نامه مبلغ 25 میلیارد ریال اعتبارات سرمایه در گردش در قالب تسهیلات بانکی قرض الحسنه و کم بهره به پروژه مجتمع 400 تنی سردابی بادین آباد پیرانشهر اختصاص یافت .

 معصوم فصیح افزود: مجتمع بادین آباد با ظرفیت اسمی تولید 400 تن ماهی قزل آلا و اشتغالزایی برای 100 نفر به طور مستقیم در قالب 50 مزرعه 8 تنی در شهرستان پیرانشهر واقع شده و با تولید ماهی به صورت یک دوره در سال فعال است .

وی ادامه داد: با تخصیص این اعتبارات کلیه مزارع مجتمع با اجرای طرح مکانیزاسیون به سیستم ها و تجهیزات مکانیزه برگشت آب ، تصفیه و سایر تجهیزات مورد نیاز از قبیل ارتقا برق ، خرید ژنراتور ، پمپ برگشت آب ، هواده ، درام فیلتر ، لوله و اتصالات و هیتر های گرم کننده آب و غیره تجهیز شده و در طول سال به صورت لایه ای و چند دوره اقدام به پرورش خواهند نمود.

فصیح خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با اجرای این طرح ظرفیت پروژه از 400 تن به 2 تا 3 برابر افزایش یافته و به تبع آن اشتغال زایی و ایجاد شغل های جانبی پروژه نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.