قم؛

بهره گیری از ظرفیت های مردمی در برنامه های دهه فجر

استاندار قم با بیان اینکه مردم خود جریان‌ساز شکل‌گیری انقلاب اسلامی بودند بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ صادقی،استاندار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در سالروز این حرکت انقلابی باید با محوریت مردم موردتوجه مسئولان قرار بگیرد، به‌گونه‌ای که لازم است بهترین عملکرد را داشته باشند.
 
وی بابیان اینکه اقدامات خوبی در دهه بصیرت صورت گرفته است، افزود: همه مسئولان در به ثمر رسیدن این حرکت که توفیقی برای مردم قم به شمار می‌رود، تلاش می‌کنند که البته باید هرساله به این مهم توجه شود.
 
استاندار قم با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد، تصریح کرد: حضور مسئولان و برنامه‌های مستمر و مفید آن‌ها در دهه فجر حائز اهمیت است، اما باید به مردم که خود جریان‌ساز شکل‌گیری انقلاب بودند توجه بیشتری شود.
 
وی با اشاره به ضرورت توجه به انسجام و نشاط در ایام‌الله دهه فجر ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید باکیفیت و همراه با معنویت بوده و شور و نشاط یک حرکت انقلابی را داشته باشند، همچنین باید به وحدت و انسجام به‌عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.
 
صادقی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و دوستداران امام به ثمر رسیده است،گفت: یاد و نام این افراد که با حفظ وحدت زمینه‌ساز این حرکت بزرگ و انقلابی شدند باید حفظ شود، همچنین آرمان‌های انقلاب که مهم‌ترین آن‌ها حفظ انسجام ملی است، باید برای مردم بازگو شود.
 
وی با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: حضور همه اقشار مردم در مراسم تشییع ایشان بیانگر وحدت و انسجام مردم و علاقه آن‌ها به‌نظام بود.
 
صادقی بابیان اینکه محوریت مردم در دهه فجر در سال‌های گذشته مورد غفلت واقع‌شده است، گفت: هرساله برنامه‌های خوبی در این زمینه اجرا می‌شود اما باید به نقش محوری مردم در شکل‌گیری انقلاب بیشتر توجه شود و برنامه‌های امسال با محوریت مردم برنامه‌ریزی شود.
 
استاندار خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا از همه‌ی ظرفیت‌های دینی و معنوی به نحو احسنت استفاده شود و با مشارکت یکدیگر در راستای برطرف شدن مشکلات مردم تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار