رستمی:این افتخار به همه مردم ایران اختصاص دارد

دارنده مدال طلای المپیک ریو معتقد است:قرار گرفتن در جمع برترین های جهان،افتخاری با ارزش است که به تمام مردم کشورمان اختصاص دارد.

رستمی:این افتخار به همه مردم ایران اختصاص داردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کیانوش رستمی دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو در خصوص قرار گرفتن در جمع 6 وزنه بردار برتر دنیا گفت: خدا را شکر می کنم که این اتفاق امسال یک بار دیگر برای من رخ داد و توانستم یکی از بهترین های جهان در سال 2016 باشم و این مساله می تواند برای کشورمان با ارزش باشد و این افتخار به تمام مردم ایران اختصاص دارد.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد که در همه جای دنیا، ایرانیان می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و امیدوارم مردم، وزنه برداری را که لایق این عنوان است، انتخاب کنند. البته در سال 2014 نیز با ایلین ایلیا وزنه بردار سرشناس قزاقستانی نیز رقابت تنگاتنگی برای کسب این عنوان داشتم که دوم شدم.

رستمی در خصوص آغاز تمریناتش نیز اظهار داشت: چند مدتی است که تمرینات خود را آغاز کرده ام و قصد دارم با آمادگی کامل در پیکارهای قهرمانی سال 2017 جهان در آمریکا شرکت کنم.قصد دارم ناکامی سال 2015 را در پیکارهای جهانی امسال با کسب مدال طلا جبران کنم.

لازم به ذکر است؛ رأی گیری برای انتخاب بهترین وزنه بردار سال 2016 آغاز شده است و تا 31 ژانویه ( 12 بهمن) ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار