سريال تصميم‌های عجيب سازمان ليگ والیبال/ محروميت كاپيتان در ديدار با تيم ته‌جدولی!

در حالی كه سعيد معروف از ابتدای ليگ در اكثر مسابقات به داوری اعتراض می كرد، هفته‌ای كه پيكان به مصاف تيم ته جدولی می رود، محروم شد!

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رفتارهای اهانت آمیز و حاشیه‌ساز سعید معروف ، كاپیتان و پاسور تیم والیبال پیكان از هفته‌های ابتدایی لیگ آغاز شد كمتر هفته‌ای بود كه بازی پیكانی‌های بدون اعتراض به قضاوت یا جدال‌های زیر تور سپری شود. جدال‌هایی كه اغلب سعید معروف، كاپیتان ملی‌پوش این تیم در آن نقش اول داشت!

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد كه تیم پیكان در خانه میزبان شهرداری تبریز بود. دیداری كه در نهایت با برتری 3 بر 2 تبریزی‌ها و از دست رفتن صدر جدول برای شاگردان پیمان اكبری همراه شد. این بار هم بازی به دور از جنجال و حاشیه نبود. اعتراض‌های گسترده و تند سعید معروف ابتدا به داور دیدار و در ادامه به ناظر مسابقه كار را به جایی كشاند كه حالا خبر از محرومیت این بازیكن تا اطلاع ثانوی منتشر شود.

حسین پوركاشیان، ناظر دیدار 2 تیم پیكان و شهرداری تبریز این بار گزارش مو به مو از رفتارها و اهانت سعید معروف به كمیته انضباطی ارائه كرد تا این بار كاپیتان با محرومیت مواجه شود.

این كه اهانت و استفاده از الفاظ ركیك از سوی كاپیتان تیم ملی والیبال ایران، این بار از سوی كمیته انضباطی نادیده گرفته نشده و برخورد به ظاهر قاطع صورت گرفته است، شاید نكته مثبتی باشد اما سوالی كه مطرح می‌شود این است كه از این 17 هفته سپری شده از لیگ شاهد رفتارهایی به مراتب بدتر از این هم از سوی سعید معروف بودیم چرا درست در هفته‌ای كه تیم پیكان باید به مصاف تیم ته جدولی برود ، این بازیكن با محرومیت مواجه می‌شود؟

هیچ بعید نیست كه مدتی بعد و پس از تشكیل جلسه كمیته انضباطی رای به یك جلسه محرومیت بدهد و سعید تنها در دیدار با شهرداری اراك از بازی در تركیب تیمش محروم شود! یك رای كه شاید در نهایت به تكرار مكررات منجر شود. به نظر می‌رسد برای جلوگیری از این قبیل رفتارها نیاز به برخوردهایی قاطعانه و جدی‌تر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار