هديه كودكان آذربايجان‌غربی به حيوانات / مهربانی در قالب ساخت كاردستی

مربی كتابخانه سيار روستايی اروميه گفت: دانش آموزان با شعار« بياييم با حيوانات مهربان باشيم» و ساخت كاردستي‌های متنوع از حيوانات با اهميت موضوع مراقبت از حيوانات آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛افشين موسي‌وند هدف از اين فعاليت را ترغيب كودكان به حمايت از حيوانات عنوان كرد و افزود: ما در كانون در تلاش هستيم تا با انجام برنامه‌هاي متنوع، جذاب و آموزش‌هاي غيرمستقيم بستر مناسب و ساده‌اي را براي درک سريعتر مطالب در كودكان ايجاد كنيم كه فعاليت ساخت كاردستي يكي از اين برنامه‌ها است.

وي با بیان اینکه اوريگامي يكي از فعاليت‌هاي مورد علاقه كودكان روستايي در استان آذربايجان‌غربي است افزود: ساخت كاردستي به روش اوريگامي(تكنيك كاغذ و تا) از فعاليت‌هاي جذاب و مورد پسند كودكان و نوجوانان است و ما با استفاده از اين تكنيك و ساخت كاردستي حيوانات، آن‌ها را با نحوه زندگي و چگونگي مراقبت از حيوانات آشنا و به حمايت از اين آفريده‌هاي خداوند ترغيب مي‌كنيم.

موسي‌وند با اشاره به ساخت اشكال حيوانات موجود در كتاب‌ها، اين فعاليت را در افزايش مطالعه كودكان و نوجوانان بسيار تأثيرگذار دانست.

انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.