کرمان؛

ساخت یک واحد آموزشی توسط مردم روستای شریک آباد

مدیر آموزش و پرورش ریگان گفت: اهالی روستای شریک آباد ریگان در اقدامی ساخت یک واحد آموزشی را برای دانش اموزان خود آغاز نمودند.

ساخت یک واحد آموزشی توسط مردم روستای شریک آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد رحیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: اهالی روستای شریک اباد ریگان در اقدامی ساخت یک واحد اموزشی را برای دانش آموزان خود آغاز نمودند . 

رحیمی گفت: کشاورزان این روستا که فرزندان انها در کانکس مشغول به تحصیل بودند با همت خودشان کار ساخت این واحد اموزشی را اغاز نمودند . 

وی گفت: این واحد اموزشی 4کلاسه به اعتبار 2میلیارد ریال در روستای شریک اباد ساخته و بیش از 150دانش اموز از مزایای ان بهر مند خواهند شد . 

مدیر اموزش و پرورش ریگان گفت: با این اقدام اهالی روستای شریک اباد فرهنگ سازی در زمینه ساخت واحد های اموزشی توسط مردم روستاها انجام خواهد شد . 

رحیمی در ادامه افزود: در شهرستان ریگان واحدهای اموزشی غیر استاندار وجود دارد که جان دانش اموزان ریگانی را تهدید می کند . 

وی گفت: خیرین شهرستان در زمینه ساخت واحدهای اموزشی در شهرستان ریگان اهتمام جدی دارند که تا کنون بیش از 4واحد اموزشی را در این شهرستان ساخته اند .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.