اصفهان؛

موزه هنرهای معاصر میزبان نمایشگاه نقاشی "گوشه های اصفهان

نمایشگاهی از آثار نقاشی "جهانگیر شهدادی" نقاش و نویسنده، 20 دی ماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تعداد 36 اثر از نقاشی های "جهانگیر شهدادی" با عنوان "گوشه های اصفهان" روز دوشنبه با حضور هنرمندان و فرهیختگان شهر در گالری شماره پنج موزه هنرهای معاصر اصفهان گشایش خواهد یافت.
جهانگیر شهدادی علاوه بر نمایش آثارش در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، اغلب در سخنرانی در دانشکده‌های هنر نیز حضور داشته است.
این هنرمند نقاش در یکی از سفرهای خود، در پاییز ۱۳۷۶، برای معرفی آثار مدرن ایران و هنرمندان آن به هنردوستان و هنرمندان اصفهانی، نمایشگاهی از آثار نقاشان و مجسمه سازان مشهورِ معاصر ایرانی را در دو گالری کلاسیک و کوثر اصفهان برپا کرد.
وی این حرکت فرهنگی را "پل اصفهان" نامید و در طی نمایشگاه‌ها، سخنرانی‌هایی نیز درباره هنر ایران و غرب توسط اساتید هنر در موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار کرد.
آثار نقاشی "جهانگیر شهدادی" در قالب یک نمایشگاه هنری، 20 دی ماه ساعت 16 بعدازظهر در محل موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افتتاح شده و به مدت یک ماه مورد بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.