اصفهان؛

شبکه اصفهان همراه با بچه ها وارد یه بازی تازه تر شد

برنامه ای با نام «یه بازی تازه تر» متناسب با گروه سن کودک و نوجوان در شبکه اصفهان تولید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان این برنامه با اجرای گروه فیتیله با موضوعات مختلف در بخش هایی همچون مسابقه ، نمایش و بخش ضبط شده در کارخانه فولاد مبارکه  پخش می شود.
برنامه یک بازی تاره تر با هدف توسعه مشارکت خانواده ها در پرورش استعدادهای ذهنی و حرکتی کودکان علاوه بر ترویج اصول اولیه زندگی و ارزش های اجتماعی همانند حفظ محیط زیست ، احترام به بزرگتر ، تغزیه سالم و ... با معرفی و آموزش بازیهای ساده بر تعامل پدر و مادرها با کودکان خود بیفزاید.
این برنامه دارای 2 بخش نمایش و 1 بخش گزارش می باشد و شامل بخش های مختلفی همچون نیمکت با ترویج ورزش و مباحث اجتماعی و فرهنگی ، بخش امروز و دیروز که تفاوت های رفتاری دیروز و امروز و چگونگی برخورد درست با کودکان را مطرح می کند ، بخش آشپز که به تغزیه صحیح و خوردن گروه مواد غذایی مناسب کودکان اشاره می کند ، بخش با خبر بی خبر آماده کردن بستری فرهنگی و اجتماعی روز جامعه کنونی که با نگاهی طنز گونه بازنگری
 می شود و ... می باشد.
این برنامه با رویکرد تفریحی آموزشی به تعداد 50 قسمت و هر قسمت به مدت 45 دقیقه با مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مرحله تولید قرار دارد و به زودی از شبکه اصفهان پخش می شود.
تهیه کنندگان: عبدالله صالحی و علیرضا آقایی ، کارگردان هنری: علی فروتن ، کارگردان فنی: رضا صفائیان پور ، تصویربرداران: محمدرضا محمدی ، وحید نریمانی ، رضا عمرانی ، مسعود افقری ، حسین پاکنژاد ، علی حاج ابوطالبی ، مهدی جمالزاده ، صدابردار: مجید یادگاری ، دستیار صدا : محسن بابایی ، مدیرصحنه : جلال احمدی ، نویسنده و مجری طرح : مژده لطیف التجار ، اجراء: علی فروتن ، محمد مسلمی ، حمید گلی ، دستیار تهیه: مهرداد بنی نجار.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.