ساری؛

برنامه راهبردی صنعت برق حمایت از صنایع

برنامه راهبردی صنعت برق استمرار فعالیت صنایع و حمایت از آنها به دلیل مولد بودنشان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر صرفه جویی انرژی در ساختمان ها و صنایع گفت: اتخاذ سیاست ها در مدیریت مصرف بایستی به گونه ای باشد که موجب کاهش در تولید صنایع ، کاهش در راندمان کاری ادارات و سازمانها و موجب کاهش در کیفیت و سطح رفاه زندگی نشود .

وی افزود: ساخت تجهیزات با راندمان بالاتر، تولید با بهره وری بیشتر، تولید وسایل روشنایی ، سرمایشی و گرمایشی کم مصرف و بهبود استاندارد های ساختمان سازی از مواردی است که باعث بهبود و افزایش بازده در مصرف برق می شود .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت : وضعیت مصرف برق در شرکت توزیع برق مازندران به گونه ای است که بین حداقل مصرف و حداکثر آن تناسب خوبی وجود ندارد .

شهابی افزود : بررسی نمودار انرژی تحویلی روزانه این شرکت در سال جاری نشان می دهد میزان مصرف در ایام گرم سال نسبت به ایام سرد سال حدود سه برابر اختلاف وجود دارد.

وی گفت : نمودار مصرف برق روزانه از گلوگاه تا آمل و فریدونکنارنشان می دهد میزان پیک غیر همزمان در تاریخ ۲۴ مرداد ماه امسال  ۱۷۴۴ مگاوات بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: انتظار می رود سازمانهای دولتی با رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی نسبت به کاهش آن به ویژه در ساعات گرم روزهای تابستان اقدامات شایسته ای در پیش بگیرند .

شهابی گفت: وزارت نیرو با تعیین برچسب انرژِی ساختمانهای خود را بر اساس استاندارد، اجباری خواهد کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار