مدیرعامل سایپا: نیم فصل دوم رتبه ای تک رقمی خواهیم داشت

رضا درویش گفت: با رفع آسیب دیدگی بازیکنان اصلی و اضافه شدن نفرات جدید در نیم فصل دوم رتبه ای تک رقمی کسب می کنیم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش درباره فعالیت های باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: تاکنون با محمدرضا خلعتبری، ایوب کلانتری، حامد لک و محمدرضا سلیمانی به توافق قطعی رسیده ایم و آن ها به زودی قرارداد خود را امضا می کنند. البته سایر بازیکنانی که مدنظر حسین فرکی قرار دارند، ابتدا با سرمربی سایپا صحبت می کنند و درصورت توافق با وی، برای عقد قرارداد به باشگاه می آیند.
 
وی درمورد خروج نام الساندرو فیلیپ و رینالدو بازیکنان برزیلی سایپا از فهرست نفرات این تیم، تصریح کرد: رینالدو به دلیل فنی  و الساندرو به دنبال آسیب دیدگی از تیم ما کنار گذاشته شدند. با این وجود وضعیت چند گزینه خارجی از سوی کادرفنی سایپا در حال بررسی است و احتمال دارد از این جمع، یک بازیکن در صورت تائید فرکی با سایپا قرارداد ببندد.
 
درویش ادامه داد: پیش بینی می کنم با رفع آسیب دیدگی چند بازیکن سایپا و اضافه شدن نفرات جدید، وضعیتمان در نیم فصل دوم بهتر شود و جزء تیم های نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.
 
وی درباره رضایت باشگاه سایپا از عملکرد حسین فرکی در نیم فصل اول، تصریح کرد: اگر ملاک نتیجه گیری را کنار بگذاریم، فرکی عملکرد خوبی در سایپا داشته است اما طبیعی است که خودش هم از نتایج تیم ما در نیم فصل نخست ناراضی باشد. البته آسیب دیدگی بازیکنان اصلی، اشتباهات داوری و بدشانسی هم نقش تاثیرگذاری در ناکامی سایپا داشت و نمی توانیم این نتایج را تنها گردن کادرفنی اندازیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد این که آیا در این تیم مشکلات مالی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: مشکل مالی در بیشتر تیم های لیگ برتری وجود دارد. خوشبختانه باشگاه سایپا با توجه به صرفه جویی انجام شده و به کارگیری مدیریت هزینه، از لحاظ مالی مشکلی حس نمی کند. تیم های والیبال آقایان و بانوان، واترپلو باشگاه سایپا در لیگ این رشته ها جزء سه تیم برتر هستند. از طرفی تیم شطرنج سایپا قهرمان شده است. تیم های فوتبال و والیبال پایه ما هم عملکرد بسیار خوبی دارند. با بحران اقتصادی موجود، فشار مالی خاصی روی باشگاه احساس نمی شود و با هزینه ای معقول بهره خوبی برده ایم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.