هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال؛

شب سخت پیکانی‌ها مقابل سایپا / کهشانی‌ها از سد ورامین گذشتند

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی پیگیری شد که تیم پیکان به سختی موفق شد سایپا را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار در تهران، اراک، تبریز، آمل و ورامین پیگیری شد.
در نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال پارسه تهران در خانه والیبال به مصاف شهرداری ارومیه رفت که در پایان با حساب 3 بر صفر نتیجه را به مهمانش واگذار کرد تا ارومیه‌ای‌ها در ادامه پیروزی‌های نیم‌فصل دوم رقابت‌ها باز هم به یک برد خوب دست پیدا کنند.
تیم والیبال بانک سرمایه که در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده است این هفته راهی ورامین شد تا مقابل تیم والیبال صالحین به میدان برود. شاگردان مصطفی کارخانه در این دیدار موفق شدند 3 بر یک مقابل میزبان خود به برتری برسند و روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند.
تیم والیبال شهرداری تبریز هم این هفته از رقابت‌ها میزبان تیم عمران ساری بود. تبریزی ها که هفته قبل دیدارشان مقابل هاوش گنبد به دلیل پرتاب سکه هواداران گنبدی نیمه کاره باقی مانده بود این هفته در تبریز موفق شدند شاگردان حسینی را 3 بر یک از پیش رو برداشته و یه یک برد 3 امیتازی دست پیدا کنند.
تیم شهرداری اراک هم در ادامه پیروزی‌های خود این هفته توانست در خانه تیم هاوش گنبد را شکست دهد. شاگردان نقدی با حساب 3 بر یک مقابل گنبدی‌ها به پیروزی دست پیدا کردند.  تا با یک پیروزی دیگر تلاش کنند از قعر جدول فاصله بگیرند.
تیم والیبال کاله هم بعد از چند هفته ناکامی این هفته موفق شد مقابل تیم خاتم اردکان به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کند. شاگردان بهروز عطایی در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم مقابل تیم‌های بالای صدر جدول متحمل شکست شده بودند.
آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال هم در خانه والیبال تهران بین دو تیم سایپا و پیکان برگزار شد که تیم پیکان تهران به سختی موفق شد با حساب 3 بر 2 از سد نارنجی‌پوشان سایپا عبور کند.

**نتایج کامل هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


پارسه صفر – شهرداری ارومیه 3
شهرداری تبریز 3 – سازمان عمران شهرداری ساری یک
شهرداری اراک 3 – هاوش گنبد یک
کاله مازندران 3 – خاتم اردکان یک
صالحین ورامین یک – بانک سرمایه  3
سایپا تهران 2 – پیکان تهران 3


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار