مومن‌سرایی مطرح کرد؛

سازمان نظام‌پزشکی بدترین عملکرد در مناسب‌سازی محیط ویژه معلولان را دارد

رئیس دبیر خانه مناسب‌سازی معابر سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی با 67درصد بهترین و نظام پزشکی با 23درصد بدترین عملکرد را در مناسب سازی محیط برای معلولان دارند.

سازمان نظام‌پزشکی بدترین عملکرد در مناسب‌سازی محیط ویژه معلولان را داردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم کاظمی مومن‌سرایی رئیس سازمان مناسب سازی کشور در نشست خبری که امروز(سه شنبه) به منظور بررسی مضعیت مناسب سازی محیط برای معلولان و رونمایی از سامانه پیامکی معبر در سازمان بهزیستی برگزار شد، با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی معبر اظهار داشت: با راه اندازی سامانه پیامکی معبر هموطنان می‌توانند مشکلات رفت و آمد برای معلولان و سالمندان را به شماره 3000012322 ارسال کنند و پیام ها توسط کاربران در دبیر خانه مناسب سازی بررسی می شود و برای استان ها ارسال می شود و با توجه به ابلاغیه ها و دستور العمل ها از استان ها مطالبه گری می‌شود.

وی افزود: ویژگی این سامانه پیامکی این است که می توان به تفکیک استان نوع مشکلات را دریافت کند.

مومن سرایی گفت: پیام‌های ارسالی هموطنان توسط کارشناسان بررسی می‌شود و پس از پیگیری از 39 دستگاه‌ عضو، نتیجه منعکس و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در ارزیابی های انجام شده از نظر مناسب سازی استان یزد با 59درصد و بعد استان تهران با 24درصد بهترین وضعیت را دارد.

رئیس دبیر خانه مناسب سازی گفت: سازمان بهزیستی با 68درصد بهترین عملکرد و بعد سازمان نظام پزشکی 23درصد بد ترین عملکرد را در بین دستگاه ها برای مناسب سازی اماکن دارد.

مومن‌سرایی بیان داشت: قانون برای شهرداری، 12 وظیفه از جمله مناسب سازی معابر، عدم صدور پروانه پایان کار برای ساختمان‌های نامناسب و مناسب سازی پارک ها، مترو و حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است.

وی گفت: همچنین با بانک مرکزی برای مناسب سازی شعبه های بانک ها مکاتبه کرده‌ایم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار