قزوین؛

برخورد قضایی با مدیر عامل کنتور سازی در صورت نپر داختن معوقات کارگران

معاون اقتصادی استاندار گفت :نپرداختن مطالبات کارگران کنتورسازی تا چند روز آینده، اقدام قانونی علیه مدیرعامل شرکت را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی با اشاره به تجمع امروز کارگران شرکت کنتور سازی در مقابل استانداری افزود : مدیرعامل این شرکت امروز در جلسه ای در استانداری متعهد شد که ظرف چند روز آینده بخشی از مطالبات معوقه کارگران را پرداخت کند .

برخورد قضایی با مدیر عامل کنتورسازی در صورت نپر داختن معوقات کارگران
وی افزود:درصورت انجام تعهدات از سوی مدیرعامل شرکت ،دستگاه های اجرایی استان بویژه امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک ها همکاری لازم را با این شرکت خواهند داشت.

وی افزود : چنانچه تا چند روز آینده مدیرعامل کنتور سازی مطالبات کارگران را پرداخت نکند برخورد قضایی در انتظار وی خواهد بود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، شرکت کنتور سازی به عنوان یک واحد دولتی در سال 85 به منظور اجرای سیاست های خصوصی سازی واگذار شده است.

حبیبی افزود : این شرکت پس از تحریم ها با مشکلاتی مواجه شد و در حال حاضر بیش از 400  کارگر دارد.

حبیبی گفت : این شرکت به مدت چهار ماه حقوق کارگران را نپرداخته است که در جلسه قبل با حضور استاندار مقرر شد مطالبات این قشر پرداخت شود  و تا کنون مدیرعامل به تعهدات خود عمل نکرده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۵
حالا فرض كنيد حقوق يكماهو پرداخت كنن،بقيه اش چي؟