اراک؛

تحریم‌های ظالمانه علیه کشورحاصل فتنه 88 بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نتیجه و حاصل فتنه سال 88 تحریم‌های ظالمانه غرب علیه کشور بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با خواهران بسیجی استان مرکزی در کانون بسیج اراک با تشریح وقایع سال 88 و اتفاقات آن دوران گفت : بیگانگان از این فرصت به منظور ضربه زدن به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند که می‌توان اعمال تحریم‌ها را ناشی از اقدام فتنه گران دانست.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فتنه یعنی سرمایه‌سوزی ملی به واسطه مداخله بیگانگان، خاطرنشان کرد: سران فتنه با توجه به جایگاهی که در نظام داشتند سرمایه ملی و مورد اعتماد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند اما دیگر نمی‌توانند با عملکردی که داشتند در نظام جایی داشته باشند.
وی ادامه داد : امنیت و قدرت نظامی کشور باعث شده که آمریکا و هیچ کشور دیگری نتواند به خاک ایران تعرض کند، اینکه آقایان ادعا دارند مذاکرات باعث شده آمریکا و ایران وارد جنگ نشوند، صحیح نیست.
محمد حسین صفار هرندی با اشاره اینکه اگر قدرت نظامی کشور افزایش پیدا نکند، آمریکا از حمله به کشور هیچ هراسی نخواهد داشت، بیان کرد: کشور آمریکا و قدرت‌های بزرگ دنیا هم افزایش قدرت نظامی خود را قطع نکرده‌اند، این قدرت نظامی کشور و تقویت آن است که جلوی هر فکر شیطانی را از دشمنان می‌گیرد نه مذاکراتی که خودش هم به سرانجام نرسید.
وی یادآور شد: به منظور جلوگیری از بروز فتنه در داخل و خارج باید بصیرت‌ها افزایش یابد و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد، در داخل کشور مسئولیت‌ها باید به کسانی سپرده شود و افرادی در مدار اداره کشور قرار گیرند که به آرمان‌های انقلاب وفادار باشند.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.