"ترائوره" هم از تیم فوتبال سیاه جامگان جدا شد/بازی دوستانه با تیم دسته دومی

موسی ترائوره هم به فهرست جدا شدگان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان به دلایل مالی و نامساعد بودن شرایط از تیم جدا شدند این بار اپیدمی جدایی به بازیکنان خارجی هم سرایت کرده و خبر می رسد که موسی ترائوره بازیکن این تیم چند روزی در تمرینات سیاه جامگان تحت مربیگری خداداد عزیزی حضور ندارد و احتمال جدایی وی از این تیم می رود.

گفته شده پیش از این ایوب کلانتری، محمد رضا خانزاده، حمید رضا علی عسگری و مرتضی قدیمی پور در این مدت از این تیم مشهدی جدا شده بودند و اکنون هم موسی ترائوره جدید ترین بازیکنی است تمایل به حضور در تیم فوتبال سیاه جامگان ندارد.

ترائوره در ابتدای فصل توسط فرهاد کاظمی به تیم سیاه جامگان پیوست اما نتوانست در مدت حضورش در این تیم کارایی لازم را داشته باشد.

گفتنی است ترائوره پیش از این سابقه بازی در لیگ برتر بلژیک و تیم اف سی بروکسل را در کارنامه خود تجربه کرده است.

تکذیب شایعه حضور پیام در سیاه جامگان
مسئولان تیم فوتبال سیاه جامگان سعی دارند با خرید چند بازیکن با کیفیت در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم هم خلاء بازیکنان جدا شده را پر کنند و هم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنند، به همین دلیل مدیران تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی سخت در تکاپو هستند تا زمینه حضور بازیکنان مد نظر خداداد عزیزی را در این تیم فراهم کنند.

بر این اساس از تیم سیاه جامگان زمزمه هایی مبنی بر حضور پیام صادقیان در تیم قرمز مشکی پوش مشهدی به گوش می رسید که برای پیگیری موضوع با علی عباسی مدیر عامل سیاه جامگان به گفتگو پرداختیم که وی در پاسخ به خبرنگار ما گفت: باشگاه سیاه جامگان هیچ برنامه ای را برای جذب پیام صادقیان ندارد.

وی افزود: چند بازیکن در فهرست خداداد عزیزی هست که در حال رایزنی با این بازیکنان هستیم و ظرف چند روز آینده نتیجه رایزنی ها مشخص می شود. 

سیاه جامگان به مصاف دانش و ورزش می رود
تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد فردا در دیداری تدارکاتی پیش از شروع مجدد رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه ثامن به مصاف دانش و ورزش می رود، این تیم هم اکنون در لیگ دو فوتبال کشور فعالیت دارد و قرار است ظرف چند روز آینده جزء تیم پرسپولیس مشهد قرار گیرد.
 
این نخستین دیدار دوستانه سیاه جامگان در روزهای تعطیلی لیگ است. 
 
سیاه جامگان در هفته شانزدهم لیگ برتر جمعه 24 دی در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می رود.
 
گفتنی است تیم سیاه جامگان هم با کسب 14 امتیاز از پانزده بازی در رده سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار