گیلان؛

برپایی نمایشگاه عکس روز بصیرت

نمایشگاه عکس روز بصیرت در در فومن برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برپایینمایشگاه عکسروزبصیرت در اینشهرستان خبر دادو گفت :بمناسبت نهم دیماه روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت نمایشگاه عکس وپوستر با عنوان روز بصیرت ویژه حماسه نهم دیماه ٨٨روز سه شنبههفتمدیماه در نگارخانهاستاد کیومرث صابریدر مجتمع فرهنگی و هنریسیدالشهداء فومن گشایش یافت.

یوسف نیک انجام با اشاره بهاهمیت نهم دیماهاظهار داشت:نهم دی جلوه ای از عشق و ایثار مردم کشور با ولایت بود و در واقع اتحاد و وحدت مردم در این روز تاریخی و به یادماندنی موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شد.

وی در ادامه افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

این مسوول تصریح کرد:روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

نیک انجام در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه٢٠ قطعهعکس و پوستر منتخب از خلق حماسه ٩ دی شهرستان فومنوحوادث فتنه ٨٨ بمدت یک هفتهبرای بازدید عمومدایر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، عکس ، نمایشگاه ، فومن ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.