حوزه هنری با 9 فیلم بلند و كوتاه در جشنواره كودك «كلكته» هند

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های بلند «آزادی مشروط»، «مبارك» و 7 عنوان فیلم كوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم كودك «كلكته» هند حضور دارد.

به گزارش حوزه سینماگروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم‌های سینمایی «آزادی مشروط» به كارگردانی حسین مهكام و انیمیشن-رئال «مبارك» به كارگردانی محمدرضا نجفی امامی به همراه فیلم‌های كوتاه «مثل بادكنك»، «ولد»، «قرار بی قرار»، «علمك»، «رویای گل ها»، «مرد و بچه» و «كودكان باران» تولید شده در باشگاه فیلم سوره در ششمین جشنواره بین المللی فیلم كودك «كلكته» در كشور هند به نمایش درمی‌آیند.
 
فیلم سینمایی «آزادی مشروط» تاكنون در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «كمبریج» انگلستان و جشنواره بین‌المللی فیلم «چنای» هند به نمایش درآمده است.
 
فیلم انیمیشن-رئال «مبارك» نیز تاكنون در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال كانادا و بیست و یكمین دوره جشنواره بین‌المللی «بوسان» به روی پرده رفته است.
 
فیلم كوتاه «علمك» نیز پیش از توانسته بود در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی بدرخشد. این فیلم علاوه بر دریافت جوایز متعدد، در آخرین حضور بین‌المللی خود جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه كورتی داسوگنی ایتالیا كسب كرد.
 
ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم كودك «كلكته» از 5 الی 12 دی ماه در كشور هند در حال برگزاری است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار