علی عسگری به تبریز می رود/سیف الهی در آستانه جدایی از سیاه جامگان

حمیدرضا علی عسگری از تیم سیاه جامگان جدا شد.

علی عسگری به تبریز می رود/سیف الهی در آستانه جدایی از سیاه جامگانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برخی از بازیکنان شاخص سیاه جامگان در این تیم ناکام بوده اند، تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در یک باشگاه دیگر را در سر می پرورانند. حتی خداداد گفته هر کسی که دلش با سیاه جامگان نیست اجازه جدایی از این تیم را دارد.
 
برهمین اساس خانزاده نیز پس از دریافت رضایت نامه و فسخ قرارداد با باشگاه سیاه جامگان به دنبال پیوستن به تیم ماشین سازی است.

حمیدرضا علی عسگری هم که پس از جدایی کاظمی از سیاه جامگان با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت در آستانه جدایی کامل از این تیم بود،اما پس از آمدن خداداد عزیزی و صحبت هایی که با او در راستای حل شدن مشکلاتش انجام داد تصمیم گرفت تا نیم فصل به فعالیتش در سیاه جامگان ادامه دهد.

اکنون با توجه به جدایی خانزاده و کلانتری در نیم فصل از سیاه جامگان ،علی عسگری نیز پس از فسخ قرارداد با سیاه جامگان به تیم ماشین سازی تبریز می پیوندد.

ازطرفی روح الله سیف الهی که با هزار امید در ابتدای فصل جاری از تیم قهرمان لیگ پانزدهم به تیم سیاه جامگان پیوست تا دوباره به روزهای اوجش بازگردد اما در مقطعی از فصل به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی نتوانست برای تیم خداداد مفید باشد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.