تکاپوی نتانیاهو برای کمک به تروریست های سوری: تل آویو آماده درمان مجروحان حلب است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای درمان مجروحان شهر حلب خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی – اعلام کرد تل‌آویو به دنبال آن است که پناهجویان زخمی‌ شهر حلب (تروریست های سوری) را برای درمان به بیمارستان‌های اسراییل منتقل کند. 

خبرگزاری رویترز می‌نویسد: علی رغم آنکه تل آویو و دمشق رابطه خصومت‌آمیزی با یکدیگر دارند، بسیاری از مجروحان جنگ سوریه (تروریست‌های مخالف بشار اسد) از سه سال پیش تاکنون از مرزهای "گولن" برای درمان به بیمارستان‌های اسراییل منتقل می‌شوند. 

نتانیاهو در این رابطه امروز در بیت المقدس گفت: ما آمادگی داریم زنان، کودکان و مردان مجروح سوری را به اسراییل بیاوریم و در بیمارستان‌های خود از آنها مراقبت کنیم. ما پیش‌تر این کار را برای هزاران شهروند(تروریست) سوری انجام داده‌ایم. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: "من از وزارت خارجه خواسته‌ام به دنبال راهی برای گسترش کمک‌های پزشکی به آسیب دیدگان جنگ سوریه به خصوص حلب باشد." منابع ترکیه‌ای اعلام کردند از زمان آغاز خروج تروریست‌ها از شهر حلب، نزدیک به 37 هزار نفر از این شهر خارج شده‌اند. 

پس از پیشروی نیروهای دولتی سوریه و همپیمانان این کشور در شرق حلب و نابودی تروریست‌های این منطقه، رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای حامی تروریست‌های برای نجات مخالفان بشار اسد، رییس جمهور قانونی سوریه به تکاپو افتاده‌اند و می‌کوشند به بهانه کمک به غیرنظامیان جنگ سوریه، تروریست‌های سوری را خطر به وجود آمده نجات دهند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار