دقیقی:جوانان برای موفقیت سیاه جامگان از جان مایه می گذارند

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:در تیم ما جوانان جویای نام زیادی برای موفقیت تیم سیاه جامگان باجان و دل به میدان می روند.

سعید دقیقی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بازی حساس پایانی نیم فصل بین دو تیم سیاه جامگان و پرسپولیس بیان کرد: بازی سخت و دشواری را در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم،این تیم تاکنون بازی های تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته است و از شرایط مناسبی در جدول رده بندی برخوردار است.

وی ادامه داد: پرسپولیس از بازیکنان و کادرفنی باتجربه ای برخوردار است،زمانی که بازی این تیم چه در تهران و شهرستانها برگزار می شود تماشاگران زیادی با شور و اشتیاق فراوانی برای دیدن بازی تیم محبوب خود به استادیوم می آیند و به تشویق این تیم می پردازند. باید بگویم در مقابل تیم پرسپولیس تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

مهاجم تیم سیاه جامگان افزود: در چند دیدار پایانی تیم سیاه جامگان توانست روند مثبتی را پشت سربگذارد. در تیم ما جوانان جویای نام زیادی برای موفقیت تیم سیاه جامگان باجان و دل به میدان می روند.در صورتی که در بازی روز جمعه بتوانیم تمرکزمان را حفظ کنیم به طور حتم با امتیاز تهران را ترک خواهیم کرد.

بازیکن اسبق تراکتورسازی تبریز بااشاره به وضعیت نامناسب سیاه جامگان تاکید کرد: تیم ما در چند بازی پایانی با بدشانسی از کسب 3 امتیاز باز ماند و اگر شانس با ما یار بود شرایط بهتری در چهارده هفته سپری شده از لیگ داشتیم. تیم ما کم هزینه ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید و با این بودجه کم نباید انتظار معجزه از سیاه جامگان داشت.

وی درباره محرومیت خداداد عزیزی از نشستن روی نیمکت سیاه جامگان در برابر پرسپولیس در روز جمعه در ورزشگاه آزادی گفت: به هرحال نبود وی بر روی نیمکت به ضرر تیم ما تمام می شود زیرا او در حین بازی با صحبت هایش به بازیکنان تیم انگیزه می دهد و همین عامل باعث می شود تا بازیکنان در دیدار برابر پرسپولیس با تمام توان بازی کنند.

بازیکن اسبق پیکان در پاسخ به سوال که سیاه جامگان برای موفقیت در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم چه ابزاری نیاز دارد گفت: در حال حاضر بخش خصوصی زیاد حمایتی نمی کند. مدیران باشگاه به تنهایی نمی توانند برای تیم هزینه کنند باید از طرف مسئولان استان خراسان رضوی حمایت شوند زیرا باتوجه به شرایط فوتبال ما درآمدزایی در بخش خصوصی در این برهه زمانی دشوار بوده و این استان با منابع عظیمی که در اختیار دارد حیف است از نماینده استان حمایت نکند.

دقیقی در پایان در خصوص جدایی برخی بازیکنان تاثیرگذار در نیم فصل از سیاه جامگان این تیم چه نتیجه ای کسب می کند خاطر نشان کرد: در حال حاضر صحبت درباره جدایی بازیکنان زود است زیرا هنوز یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است و در این باره مسئولان و کادر فنی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار