ساری،

هشدار کاهش سن اعتیاد

منطقه سوم آسیب پذیر در آمل شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،احمد منفرد فرماندار ویژه آمل در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان آمل گفت: دو منطقه آسیب پذیر در رضوان 48 و امت آباد آمل وجود دارد که متاسفانه در ماههای اخیر منطقه سوم هم شناسائی شد.

وی با تاکید بر اینکه درتحلیل اثرات مواد مخدر در جامعه همه پدیده ها باید مورد بررسی قرار گیرد افزود: افراد محله سوم زندگی مشقت باری دارند ولی تاکنون توجهی به آنها نشده است و باید اقدامات حمایتی همانند دو منطقه آسیب پذیر دیگر انجام شود.

فرماندار ویژه آمل گفت: سن اعتیاد زیر 20 سال رسید و هشداری است که برای مبارزه با مواد مخدر اقدامات اساسی باید انجام شود.

منفرد با بیان اینکه در تمام جلسات بحث سالن ورزشی امت آباد مطرح می شود و هر بار مشکلات جدیدی پیش می آید ادامه داد: باتوجه به جلسات مکرر شورای اسلامی و شهرداری با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درخصوص قراردادن سالن امت آباد برای ادامه مسیر دراختیار شهرداری قرارگیرد بازهم متاسفانه قانون می آورند که نمی شود به شهرداری واگذارکرد.

وی اشاره کرد: باتوجه به مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و استاندار مازندران بدون ترک تشریفات سالن در اختیارشهرداری قرارگیرد و شهرداری هرگز نگاه سودجویانه ای ندارد.

وی با قدردانی از تلاش و زحمات شهرداری آمل در منطقه امت آباد گفت:بیشترین نقش و هزینه را شهرداری آمل در ساماندهی امت آباد داشته که باعث افتخار می باشد و همه دستگاهها پای کار بودند ولی نقش شهرداری بی بدیل بوده است.

فرماندارآمل در خصوص نصب دوربین مداربسته در سطح شهر افزود: در 21 نقطه از شهر زیرساختار آن توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری آماده شد که امیدواریم تا 3 ماه آینده در قسمت های مهم سطح شهر نصب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار