بیرجند؛

ارائه بیش از 30 هزار خدمت پزشکی در بيمارستان صحرايی نهبندان

٣٠ هزار و ٢٥٠ خدمت پزشکی در بيمارستان صحرايی شهداء وحدت ٢ شوسف نهبندان به بیماران نیازمند ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت :همزمان با برپایی بیمارستان شهدای وحدت ٢ شوسف نهبندان ، توسط بهداری رزمی شمال شرق سپاه و دانشگاه علوم پزشكی بیرجند و بسیج جامعه پزشكی ، ٣٠ هزار و ٢٥٠ خدمت پزشکی به بیماران نیازمند ارائه شد.

محمدرضا فخر افزود :در طول فعالیت بیمارستان صحرایی از بیست و دوم تا بیست و هفتم آذرماه، ١١ هزار نفر بیمار به این بیمارستان مراجعه ، و از خدماتی از جمله ویزیت عمومی، ویزیت تخصصی، رادیولوژی، تزریقات ، پانسمان ، جراحی و تحویل دارو بهره مند شدند .

وی گفت:در طول این مدت ، ١١٧ عمل جراحی عمومی ، سرپایی و ارتوپدی انجام و ٣٤ نفر نیز برای درمان تخصصی تر به بیمارستان های مرکز استان معرفی شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی افزود : در طول این مدت به بیش از هزار بیمار در بخش بینایی سنجی، هزار و 400 بیمار در بخش سونوگرافی،هزار و 300 بیمار در بخش آزمایشگاه و بیش از هزار و 500 بیمار در بخش دندانپزشکی خدمات رایگان ارائه شده است.

دكتر فخر گفت : 8 هزار بیمار در بخش داروخانه و 3هزار و 500 نفر در بخش آموزش بهداشت و درمان خدمات کاملا رایگان دریافت کرده اند و ٥٠٠ بسته ی بهداشتی به همراه آموزش بهداشت بین نیازمندان توزیع شده است .

وی افزود: در كنار ارائه ی خدمات در بیمارستان ، با اعزام ٣ تیم پزشكی متخصص ، هزار مورد خدمت نیز در منطقه ی طبسین انجام شده است .

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد:77پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در بخش های عفونی، اطفال، ارتوپدی، زنان، چشم، نورولوژی، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، طب فیزیکی، دندان پزشکی ، داروسازی و پرستاری در بیمارستان صحرایی شوسف نهبندان به مردم این منطقه به صورت رایگان تا بیست و هفتم آذر خدمات ارائه دادند .


انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار