کرمانشاه؛

تکرار نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: نمایشگاه "توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان کرمانشاه " باید هر سال تکرار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسدالله رازانی گفت: این نمایشگاه و همایشی که در کنار آن برای معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه برگزار شد اقدام قابل توجهی بود که با همکاری بخش خصوصی صورت گرفت.

وی از مشارکت خوب واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این نمایشگاه یاد کرد و ادامه داد: این نمایشگاه اولین حلقه از سری همایش‌ها و نمایشگاه‌هایی بود که باید هر ساله برگزار شود.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، نمایشگاه سال‌های بعد در سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه برگزار شود، زیرا سایت کنونی چندان مناسب نیست.

رازانی بر لزوم افزایش تعامل استان کرمانشاه با سایر استان‌های کشور و حتی استان‌هایی از کشور همسایه عراق تاکید و خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی از این دست را باید در استان‌های دیگر و حتی کشورهای دیگر هم برگزار کنیم تا همه با توانایی‌ها و ظرفیت‌های کرمانشاه آشنا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه در فرصت کوتاهی تدارک دیده شد، افزود: تلاش ما این بود که زمان نمایشگاه و همایش زودتر باشد تا تداخلی با انتخابات نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: با وجود اینکه نمایشگاه و همایش در فرصت کوتاهی برگزار شد، اما نتایج خوبی داشت و نمونه آن پیشنهادات خوب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه برای توسعه روابط با کرمانشاه بود.

گفتنی است: نمایشگاه سه روزه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کرمانشاه که از 22 آذر با حضور بیش از 70 واحد تولیدی و صنعتی برپا شده بود، امروز به کار خود پایان داد و صدها سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از این نمایشگاه بازدید داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.