کرمان؛

منوجان شهرستانی بدون هتل و مسافرخانه

شهرستان منوجان با توجه به قرار گرفتن درمسیر ترانزیتی بندرعباس ودارا بودن آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری اما همچنان فاقدمسافرخانه یا هتلی برای اقامت مسافران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسافرخانه و یا هتل یکی از ارکان پیشرفت یک شهر است طوری که باب سرمایه گذاری را به یک شهر می گشاید.

شهرستان منوجان با جمعیتی بیش از 70 هزار نفر و با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی بندرعباس و وجود قلعه باستانی در این شهر متاسفانه مسافرخانه ندارد.

مسافران یا گردشگرانی وقتی به منوجان سفر می کنند اگر اقوامی داشته باشند شب را در منزل آنها به سر می برند در غیر اینصورت با برپا کردن چادر در پارکها و یا مجبور می شوند در کل شب را در منوجان نمانند و برای استراحت به شهرهای اطراف مثل رودان وبندر بروند که این شایسته این شهرستان نیست.

یکی از شهروندان فرهنگی منوجان می گوید: تنهاخانه معلم شهرستان منوجان نیز روبه تخریب است ونیازبه تامین اعتباردارد و باتوجه به عدم وجودهتل یامسافرخانه مهمانان فرهنگی این شهرستان واقعا مشکل اقامت پیدا می کنند.

یکی از شهروندان منوجانی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جذب مسافر و توریست احداث مسافرخانه و هتل در هر شهری است، افزود: این مهم در شهرستان منوجان وجود ندارد و مسافرانی که شب بخواهند در این شهرستان حضور داشته باشند با مشکل بر می خورند.

وی افزود:انتظار داریم مسئولان در خصوص مسافرخانه تدبیری بیاندیشند.

سالاری دانش‌آموخته شاخه گردشگری، احداث مجتمع‌های اقامتی، تفریحی و گردشگری را تکمیل‌کننده نیازهای منطقه ذکر و تصریح کرد: با فراهم کردن این زیرساخت‌ها، صنعت توریسم و گردشگری در شهرستان توسعه می‌یابد.

باید پذیرفت هتل ها و مهمانپذیرها علاوه بر اینکه وسیله ی آسایش و رفاه مسافران و گردشگران فراهم می کنند ،یکی از ابزارهای آوردن سرمایه ها به هر جامعه و شهری نیز به شمار می آیند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مسافرخانه ، هتل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار