برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع دستی و چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاهان داروئی در استان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین رجبیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان بیان کرد: 120 واحد شرکت کننده از استانهای اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، یزد، فارس،کرمان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، تهران، خراسان رضوی و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه کالا می‌پردازند.

وی اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان کلاسهای آموزشی در زمینه نگهداری گل وگیاه آپارتمانی، کاشت زعفران و سبزی کاری برگزار خواهد شد مشاوره گیاه پزشکی توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افزود: تنوع گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند جوابگوی تمامی سلایق و ذائقه ها باشد.

 گفتنی است  این نمایشگاه از یکم تا 6 آبان هر روز از ساعت 15 تا 20:30 و در روز جمعه از ساعت 10تا 20:30 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه گل و گیاه در همدان برگزار می شود

 

 

 

برچسب ها: نمایشگاه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.