هفته ششم لیگ برتر هندبال؛

نفت و گاز گچساران به دنبال تثبیت جایگاه/ نیروی زمینی به دنبال فرار از بحران

هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور با انجام 5 دیدار در شهر های مختلف کشور پیگیری می شود.

///////کار نشود//////نفت و گاز گچساران به دنبال تثبیت جایگاه/نیروی زمینی به دنبال فرار از بحران به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته ششم رقابتهای هندبال مردان کشور با انجام 5 دیدار روز دشنبه 22 آذر برگزار می شود و در حساس ترین بازی ها تیم صدر نشین نفت و گاز گچساران میزبان نیروی زمینی تهران است.

گچسارانی ها که این روز ها در صدر جدول لیگ برتر مردان قرار دارند به دنبال آن هستند تا با کسب یک پیروزی جایگاه خود را بیش از پیش در صدر جدول محکم کنند. اما در طرف مقابل هم نیرو زمینی ها شرایط خاصی را تجربه می کنند. آن ها که این روز ها در جایگاه نهم جدول حضور دارند بحران را نزدیک می بینند و اگر می خواهند از این شرایط خارج شوند باید به برتری فکر کنند .

اما دیگر دیدار ها هم حساسیت های خاص خود را دارد . شهرداری کاشان در حالی در کرمان به مصاف صنعت مس می رود که در صورت پیروزی و لغزش احتمال گچسارانی ها می توانند به صدر جدول برسند. همچنین مسی ها هم که تنها دو پله به صدر جدول اختلاف دارند می خواهند تا با کسب یک نتیجه خوب حداقل جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ تثبیت کنند.

دیدار های بیتا سبزوار با هپکو اراک ، شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان و توسعه و  عمران بافق و قطه مهر پارسه مرودشت هم حساسیت های خاص خود را دارد زیرا هر 6 تیم نام برده 4 امتیازی هستند و کسب هر نتیجه شکست یا پیروزی می تواتند به کسب جایگاه بهتر در جدول لیگ کمک کند.

شایان ذکر است که تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر مردان تیم های قطزه مهر پارسه مرودشت ، بیتا سبزوار  ، نیروی زمینی تهران و توسعه و عمران بافق یزد یک بازی کمتر نسبت به سایر حریفان انجام داده اند.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر مردان:
 
بيتا سبزوار - هپکو اراک
صنعت مس کرمان -  شهرداری کاشان
شهرداری اروميه - فولاد مبارکه سپاهان
نفت و گاز گچساران - نيروی زمينی
توسعه و عمران بافق - نوين قطره مهر پارسه مرودشت

انتهای پیام/







































































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.