اردبیل؛

پرداخت 2.7 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در راستای اقدامات دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تا به امروز ۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: تعدادی از واحدهای تولیدی در استان اردبیل در انتظار دریافت تسهیلات ارزی برای خرید تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی هستند که بانک‌های عامل در استان اردبیل باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در پرداخت این تسهیلات همت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تا پایان ماه جاری برای معرفی واحدهای صنعتی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهلات ارزی فرصت باقی‌مانده است، دستگاه‌‌های اجرایی مربوطه به ویژه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل باید در معرفی واحدهای صنعتی متقاضی دریافت این تسهیلات، اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل با اشاره به معرفی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان اردبیل برای پرداخت تسهیلات حمایتی، افزود: تا به امروز حدود 224 واحد تولیدی راکد و یا نیمه فعال برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که 207 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای حائز شرایط پرداخت شده و فعالیت خود را شروع کردند.

خدابخش تصریح کرد: راه‌اندازی این واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال سهم به سزایی در توسعه و رونق استان اردبیل داشته و باعث ایجاد اشتغال در سطح استان و کاهش آمار بیکاری می‌شود که از بانک‌های عامل انتظار داریم نهایت همکاری را در پرداخت این تسهیلات داشته باشند.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی راکد و یا نیمه فعال به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت یازدهم در سال جاری به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.