لرستان؛

تحت حمایت کمیته امداد بودن 360 یتیم شهرستان ازنا

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان ازنا گفت: 360 یتیم تحت حمایت دراین شهرستان وجود دارد که یکهزار و 100 حامی از آنها حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اسدی گفت: امسال در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین 3 میلیارد ریال جمع آوری شده که در مقایسه با هشت ماه اول سال گذشته رشد 12 درصدی داشته است.

وی افزود: در این طرح که شامل دو بخش ایتام و محسنین است، خیران می توانند فرزندان و خانواده هایی که از نعمت پدر محروم هستند یا به دلیل بیماری، کهولت سن و از کار افتادگی پدر توان اداره زندگی خود نداشته را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند.

وی تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام ، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار و رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده های آنان را از جمله اهداف این نهاد برای اجرایی کردن این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به این که حامیان و خیران همواره یاری رسان و همراه کمیته امداد برای برطرف کردن مشکلات ایتام هستند، گفت: تمامی کمک های مردمی در اسرع وقت و بر اساس اولویت نیازهای خانواده های تحت پوشش در اختیار آنان قرار می گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار