انوشیروانی:امیدوارم رستمی مشکلی ایجاد نکند/بهداد ماه آینده اضافه می شود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تمام وزنه‌برداران حقوق یکسانی دارند و باید در چارچوب تیم ملی قرار بگیرند.

انوشیروانی: امیدوارم رستمی مشکلی ایجاد نکند/بهداد ماه آینده اضافه می شودسجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : باید بگویم که همه حقوق یکسانی دارند و دور بعد اردوی تیم ملی نفرات اصلی دعوت می‌شوند. تمام آن‌ها در چارچوب تیم ملی قرار می‌گیرند و باید با هم تعامل کنیم تا دین و وظیفه‌ای که به وزنه‌برداری ایران داریم را ادا کنیم.

وی ادامه داد: ما رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم، امیدوارم بیاید و در کنار تیم ملی و هم‌تیمی‌هایش باشد و مشکلاتی به وجود نیاید.انتظار ما این است با کسانی که باتجربه هستند، تعامل کنیم و ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم و تمام کسانی که در اردوی تیم ملی هستند، از رده‌های سنی مختلف برای ما عزیزند.

انوشیروانی در مورد گذاشتن رکورد ورودی نیز گفت: هر مربی استراتژی برای خود دارد و ما هم برای اینکه انگیزه‌ای برای نفراتی که بیرون بوده و مدعی هستند این رکورد ورودی را گذاشته‌ایم. نفراتی که اکنون در اردوی تیم ملی هستند، بدنه تیم را تشکیل می‌دهند و ما نمی‌توانیم وزنه‌برداری را از صفر بیاوریم و با او کار کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد حضور بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی نیز بیان کرد: سلیمی مشکلی از ناحیه زانو ندارد. بعد از المپیک مقداری استراحت کرده و اکنون تمرین‌هایش را شروع کرده است و از ماه آینده به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود تا به صورت جدی تمرین‌های خود را دنبال کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار