شاکری مطرح کرد؛

پروژه آرش اسفندیاری باید متوقف شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه آرش اسفندیاری باید متوقف شود چراکه این پروژه مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پروژه آرش اسفندیاری اظهار داشت: زمانی که شهرداری تهران بحث احداث پروژه آرش اسفندیاری در شهر تهران را مطرح کرد، در کمیسیون عمران در رابطه با وضعیت احداث این تونل، بررسی هایی انجام شد.
 
وی افزود: آن زمان در کمیسیون عمران اعضا مخالفت خود را با احداث پروژه آرش اسفندیاری اعلام کردند، اما شهرداری تهران اعلام کرد که می خواهد این پروژه را با مشارکت بخش خصوصی بسازد  اما امروز متوجه شدم که مسئول پروژه به منظور تکمیل آن، از شهرداری تهران تقاضای اعتبار 50 میلیارد تومان پول کرده است.

 شاکری با بیان اینکه از شهرداری درخواست داریم که احداث پروژه آرش اسفندیاری را هر چه سریع تر متوقف کند، گفت: با راه اندازی این تونل تغییری در ترافیک محدوده شمالی پایتخت ایجاد نخواهد شد. 
 
وی با اشاره به احداث پروژه امیرکبیر در شهر تهران و حل نشدن معضل ترافیکی در محدوده بازار یادآور شد: شهرداری زمانی که قرار بود تونل امیرکبیر را احداث کند، بارها در این خصوص تذکراتی از اعضای شورا دریافت کرد اما بی فایده بود و مسئولان شهرداری بدون توجه به این تذکرات احداث تونل امیرکبیر را در دستور کار خود قرار دادند. 
 
شاکری افزود: پروژه آرش اسفندیاری شباهت بسیار زیادی به تونل امیر کبیر داشته و بدون شک ساخت این پروژه تنها هزینه بر بوده و نیتجه ای در پی نخواهد داشت. 
 
رئیس کمیته عمران  شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با انتقاد از وضعیت خوابگاه های دانشجویی تأکید کرد: خوابگاه هایی که اکنون در اختیار دانشجویان تهرانی قرار می گیرد به هیچ وجه در شأن دانشجویان نبوده به همین دلیل باید هر چه سریع تر به منظور بهبود وضعیت خوابگاه‌ها رسیدگی شود.

شاکری افزود:  باید به وضعیت خوابگاه های دانشجویی متأهلین رسیدگی شود چراکه در خصوص این موضوع با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و این خوابگاه ها در شأن آن ها نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار