بابا صفری: ترکیه به دنبال آموزش هندبال از سنین پایه است

لژیونر تیم هندبال گزتپه ترکیه گفت: ترکیه به دنبال پیشرفت رشته هندبال است و به آموزش این رشته در مدارس می پردازد.

بابا صفری: ترکیه به دنبال آموزش هندبال از پایه و سنین کودکی استمحسن بابا صفری در گفتگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کشور ترکیه به دنبال پیشرفت در تمام رشته های ورزشی است و به آموزش هندبال نیز از پایه اهمیت زیادی  می دهد. من به همراه دو بازیکن تیم گزتپه هر هفته به مدارس ازمیر رفته و برای کودکان ترکیه کلاس آموزشی رشته هندبال برگزار می کنیم.

وی افزود: ترکیه رو به پیشرفت است و در نظر دارد در رشته های مختلف ورزشی سرمایه گذاری کند و تیم هندبال گز تپه نیز یکی از تیم های شناخته شده و سرشناش است. از این جهت برای آموزش هندبال در سطح مدارس بازیکنان تیم گز تپه را انتخاب کرده است که من نیز در این آموزش سهیم هستم. این مساله باعث شده بچه ها با انگیزه بالایی به تمرینات آموزشی و ورزشی بپردازند که از جذابیت بالایی برخوردار است.

بابا صفری در ادامه گفت: هدف و برنامه مسئولان ورزش در ترکیه  ترویج هندبال و این رشته مهیج در سطح کشور و مدارس است و به دنبال پیشرفت در تمام رشته های ورزشی به خصوص هندبال هستند و سرمایه گذاری خوبی در این زمینه ها انجام می دهند.

لژیونر تیم گزتپه خاطر نشان کرد: امیدوارم در هندبال ایران و سایر رشته های ورزشی نیز مسئولان سازمان ورزش و فدراسیون های مربوطه، به امر آموزش از پایه و مدارس به کودکان بها داده و به مرور مانند سایر کشورها شاهد پیشرفت ورزش به خصوص  رشته هندبال باشیم .

کاپیتان تیم ملی کشورمان تصریح کرد: شهر ازمیر یکی از شهرهای هندبال دوست ترکیه است و در هر بازی لیگ تعداد زیادی تماشاگر به سالن می ایند و به تشویق  تیم های خود می پردازند.

وی در خصوص بازی شب گذشته خود در تیم گزتپه گفت: مقابل تیم آماسیا ترکیه به میدان رفتیم که به مدت 50 دقیقه در این دیدار بازی کردم و موفق شدم تعداد 18 گل را مهار کنم و در پایان با نتیجه 23 بر 33 از سد این تیم گذشته و پیروز میدان شده و در رده ششم جدول لیگ ترکیه قرار داریم. من در این بازیها عملکرد خوبی داشته و کادر فنی این تیم از من رضایت خوبی دارند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار